ابراز خرسندی پامپئو از شروع مذاکرات راهبردی آمریکا-قطر

به گزارش بازی ناتمام، وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی توئیتری ضمن ابراز خرسندی بابت شروع دور جدیدی از مذاکرات راهبردی آمریکا-قطر، دیدارش با معاون نخست وزیر قطر در دوحه را نیز سازنده توصیف کرد.

ابراز خرسندی پامپئو از شروع مذاکرات راهبردی آمریکا-قطر

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا شامگاه دوشنبه در پیامی توئیتری خرسندی خود را بابت شروع شدن دور سوم مذاکرات راهبردی آمریکا-قطر ابراز داشت.

پامپئو که از روز شنبه در قطر به سر می برد، در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: خوشحالم که [دور جدید] تبادل نظرهای راهبردی آمریکا-قطر را افتتاح کردم و پس از آن ملاقات سازنده ای با محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر قطر داشتم. مشتاقانه منتظر همکاری با قطر در سال فرهنگی 2021 قطر و همکاری دوجانبه برای پیشبرد صلح و رفاه منطقه هستیم.

پس از ملاقات پامپئو با معاون نخست وزیر قطر، مورگان اورتگاس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اظهار داشت که پامپئو در این ملاقات از محمد بن عبدالرحمان آل ثانی به دلیل همکاری های نظامی کشورش با آمریکا به ویژه در پایگاه نظامی العدید تشکر نموده است.

به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، مایک پامپئو درباره ایران نیز با معاون نخست وزیر قطر تبادل نظر نموده و بر ضرورت برطرف اختلافات میان کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس به منظور آنچه مقابله با نفوذ ایران در منطقه خوانده شده، تأکید نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 628

به "ابراز خرسندی پامپئو از شروع مذاکرات راهبردی آمریکا-قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز خرسندی پامپئو از شروع مذاکرات راهبردی آمریکا-قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید