اصفهان قهرمان هشتمین دوره رقابت های کوراش بانوان شد

به گزارش بازی ناتمام، کورش خسرویار در مصاحبه با مهر با اشاره به برگزاری مسابقات کوراش قهرمانی بانوان کشور گفت: هشتمین دوره این بازی ها از تاریخ 20 الی 21 اسفند ماه در بجنورد با حضور 164 کوراش کار از 23 استان برگزار گردید.

اصفهان قهرمان هشتمین دوره رقابت های کوراش بانوان شد

دبیر انجمن کوراش توضیح داد: نفرات برتر این دوره از رقابت ها به اردوی تیم ملی که از تاریخ 15 فروردین سال آینده در بجنورد برگزار می گردد، دعوت خواهند شد.

وی در ادامه به نتایج این دور مسابقات اشاره داشت و اضافه کرد: در وزن منفی 48 کیلو نسرین محمد صالحی از اصفهان، زهرا جامعی از خراسان رضوی، اسما کهترپور از گلستان و نیکی کریمی از تهران به ترتیب مقام های اول تا سوم(مشترک) را کسب کردند.

خسرویار گفت: در وزن منفی 52 کیلوگرم طاهره آذرپیوند از کهکیلویه و بویر احمد، لیلا سیاهوشی از همدان و مهناز مقدم از زنجان و آرزو سلیمی از چهارمحال و بختیاری نیز مدال های طلا، نقره و برنز را بر گردن آویختند.

دبیر انجمن کوراش خاطر نشان کرد: پردیس عیدی وند از اصفهان، زینب توسن از تهران و نسترن گلابتون از لرستان و ریحانه کریمی از خراسان رضوی در وزن منفی 57 کیلوگرم به عنوان نفرات برتر تعیین شدند.

وی در ادامه اضافه کرد: صدف بیرانود لرستان، مهیا اکبری از خراسان رضوی، آترا هاشم زاده از تهران و هدیه یزدانی از مازندران به ترتیب پیروز به کسب مقام های اول تا سوم وزن منفی 63 کیلوگرم مشترک شدند.

خسرویار با اشاره به کسب مقام اول توسط جهان آقایی از استان قزوین در وزن منفی 70 کیلوگرم اعلام کرد: مینا دیوسالار از مازندران، خدیجه حیدری نژاد از خراسان رضوی و زینب جلیلوند از لرستان به ترتیب مقام های دوم و سوم مشترک را کسب کردند.

دبیر انجمن کوراش اعلام کرد: در وزن منفی 78 کیلوگرم نیز به ترتیب صبا کرمعلی از همدان، مریم پیمانی از لرستان، شیدا کیانی از همدان و الهه باغچقی از خراسان شمالی سکوهای اول تا سوم(مشترک) را فتح کردند.

وی در ادامه با اشاره به نفرات برتر وزن منفی 87 کیلو توضیح داد: زهرا باقری از خراسان شمالی، عظیمه تعیین زاده از کهکیلویه و بویراحمد و سمانه خجسته از مازندران و اعظم موسوی از تهران به عنوان نفرات اول تا سوم به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

خسرویار گفت: در وزن مثبت 87 کیلوگرم نیز فاطمه برمکی از مازندران، سارا آقایی از گلستان و مینا آهن جان از خراسان شمالی و کیمیا آزموده از خراسان رضوی مدال های طلا و برنز این دوره از رقابت ها را کسب کردند.

وی در پایان با اشاره به قهرمانی استان اصفهان در هشتمین دوره رقابت های کوراش قهرمانی بانوان کشور گفت: تیم های همدان و مازندران نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1021

به "اصفهان قهرمان هشتمین دوره رقابت های کوراش بانوان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان قهرمان هشتمین دوره رقابت های کوراش بانوان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید