اعلام شرایط فسخ قرارداد از سوی کالدرون به باشگاه پرسپولیس، مربی آرژانتینی برنمی شود؟

به گزارش بازی ناتمام، گابریل کالدرون که منتظر پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه پرسپولیس است، در آستانه خاتمه مهلتی که به باشگاه داده شرایط فسخ قراردادش را اظهار داشت.

اعلام شرایط فسخ قرارداد از سوی کالدرون به باشگاه پرسپولیس، مربی آرژانتینی برنمی شود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گابریل کالدرون که برای تعطیلات نیم فصل راهی مرخصی شده، برای حضور کنار تیم و شروع تمرینات پرسپولیس منتظر معین شدن وضعیتش با باشگاه است. این در حالی است که او در نامه ای شرایط فسخ قراردادش را به باشگاه اظهار داشت تا مدیران پرسپولیس بار دیگر به تلاطم بیفتند.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس که پیروز شد این تیم را در انتها نیم فصل در رده اول قرار دهد و تیمش را به جمع چهار تیم انتهای جام حذفی برساند، در حالی راهی مرخصی شده که بابت دریافت نکردن مطالباتش با باشگاه دچار اختلاف شده است.

با این حال کالدرون به باشگاه مهلتی برای پرداخت مطالباتش داده بود که این مهلت دو روز دیگر (سه شنبه) به انتها می رسد. در صورتی که باشگاه پرسپولیس بتواند تا دو روز دیگر پول کالدرون را پرداخت کند، این مربی از روز چهارشنبه که اردوی تیمش در دوحه قطر شروع می گردد کنار سرخپوشان خواهد بود، در غیر این صورت به نظر می رسد فسخ قرارداد قطعی باشد.

کالدرون در نامه ای که به باشگاه ارسال نموده، شرایط فسخ قراردادش را به باشگاه اظهار داشت. این مربی آرژانتینی اگر نتواند مطالبات خود را دریافت کند با فسخ یک طرفه قرارداد راهی را خواهد رفت که پیش از این آندره آ استراماچونی طی و اقدام به فسخ یک طرفه قراردادش با باشگاه استقلال کرد.

با این حال، مسئولان باشگاه پرسپولیس در کوشش هستند تا بلکه بتوانند در مهلت به جامانده پول کالدرون را پرداخت نمایند. در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، باید دید که سرنوشت پرسپولیس چه خواهد شد و چه گزینه ای جانشین کالدرون روی نیمکت صدرنشین لیگ برتر می گردد. در شرایط فعلی چند گزینه داخلی هم برای احتمال جانشینی کالدرون مطرح شده است، اما تا زمان معین نشدن شرایط کالدرون باشگاه موضع رسمی خود را اعلام نمی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 184

به "اعلام شرایط فسخ قرارداد از سوی کالدرون به باشگاه پرسپولیس، مربی آرژانتینی برنمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام شرایط فسخ قرارداد از سوی کالدرون به باشگاه پرسپولیس، مربی آرژانتینی برنمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید