الحشد الشعبی حمله داعش در شرق دیالی را دفع کرد

به گزارش بازی ناتمام، رسانه های عراقی از موفقیت نیروهای الحشد الشعبی در دفع حمله تروریست های داعش به منطقه راهبردی نفت خانه در شرق استان دیالی خبر دادند.

الحشد الشعبی حمله داعش در شرق دیالی را دفع کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، یک مقام امنیتی عراق اظهار داشت که رزمندگان الحشد الشعبی شامگاه دوشنبه حمله تروریست های داعش در شرق استان دیالی را با مقاومت دلیرانه خود دفاع کردند.

پایگاه خبری بغداد الیوم به نقل از این منبع گفت: گروهک داعش در واپسین ساعات از روز دوشنبه با سلاح سبک و متوسط به پست تیپ یکم الحشد الشعبی در عمق کوه های نفت خانه (89 کیلومتری شمال شرق بعقوبه) حمله کردند.

این منبع گفت: در این حمله دو نفر از نیروهای الحشد الشعبی مجروح شدند، اما اوضاع تحت کنترل است، درگیری ها ادامه دارد و الحشد الشعبی به طور گسترده در تعقیب هسته های داعش در این منطقه هستند.

الحشد الشعبی 10 روز پیش از آغاز عملیات امنیتی در کوه های نفت خانه در استان دیالی به منظور پیگرد بقایای داعش و تامین امنیت کامل این مناطق خبر داد.

تروریست های داعش طی بیش از یک سال گذشته چندین بار با پشتیبانی گسترده آمریکایی ها دست به حملاتی در محور منطقه نفت خیز نفت خانه زدند که در نزدیکی مرزهای ایران واقع شده است؛ اما با واکنش قاطع نیروهای الحشد الشعبی روبه رو شدند که این حملات سنگین را به طور کامل دفع کردند.

محور نفت خانه یک منطقه راهبردی است که مرزهای ایران و محور شرقی استان دیالی را به پایتخت متصل می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 410

به "الحشد الشعبی حمله داعش در شرق دیالی را دفع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الحشد الشعبی حمله داعش در شرق دیالی را دفع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید