امیدواری ناپولی به جذب سردار آزمون به وسیله مدیربرنامه سرشناس

به گزارش بازی ناتمام، به گزارش خبرنگاران، برآورد ها از حضور سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت روسیه در تیم ناپولی ایتالیا هر روز پررنگتر می گردد. با این حال موانعی بر سر راه انتقال این مهاجم به ایتالیا وجود دارد.

امیدواری ناپولی به جذب سردار آزمون به وسیله مدیربرنامه سرشناس

خرید احتمالی آزمون که شهروندی غیر اروپایی است، تیم ناپولی را وادار می نماید تا از بین اوسپینا و لوزانو یک نفر را آزاد کند تا سهمیه بازیکنان غیر اروپایی خالی گردد. اوسپینا دروازه بان تیم ملی فوتبال کلمبیا و شاگرد کارلوس کی روش یکی از بازیکنان غیر اروپایی ناپولی است.

هرچند امروز خبری مبنی بر مخالفت و بی میلی پدر سردار آزمون نسبت به انتقال این مهاجم به ایتالیا منتشر شد، اما یکی از سایت های ایتالیا از شانس بالای پیوستن آزمون به ناپولی اطلاع داد.

سایت 100x100napoli در گزارشی اختصاصی گفت که آزمون تحت قرارداد با شرکت جابجاییی لیان اسپورتس واقع شده است؛ شرکتی که با فالی رمضانی یکی از مدیر برنامه های قدرتمند بازیکنان فوتبال همکاری می نماید و همین مسئله ممکن است منجر به نزدیک شدن آزمون و ناپولی گردد.

این سایت اعلام نموده دیگو دمه بازیکن آلمانی سال گذشته توسط این مدیر برنامه مقدونیه ای به ناپولی آورده است. همچنین کالیدو کولیبالی در حالی که مشتریان زیادی داشت با یاری رمضانی به ناپولی پیوست و کار تمدید قرارداد ماکسیموویچ با ناپولی با همکاری این مدیر برنامه بوده است.

به گزارش خبرنگاران، علاوه بر سردار آزمون، اللهیار صیادمنش دیگر بازیکن ایرانی هم تحت قرارداد با شرکت لیان اسپورتس است و با این شرکت برای جابجایی همکاری می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 489

به "امیدواری ناپولی به جذب سردار آزمون به وسیله مدیربرنامه سرشناس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری ناپولی به جذب سردار آزمون به وسیله مدیربرنامه سرشناس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید