انتقاد پیشکسوت تنیس: بدون دلیل کنارم گذاشتند، می گویند سرمربی باید اسپانسر بیاورد!

به گزارش بازی ناتمام، پیشکسوت تنیس ایران گفت: کمیته فنی بدون اینکه دلایل قانع کننده ای بیاورد من را از گزینه های سرمربیگری تیم ملی کنار گذاشت.

انتقاد پیشکسوت تنیس: بدون دلیل کنارم گذاشتند، می گویند سرمربی باید اسپانسر بیاورد!

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون تنیس با تشکیل کمیته فنی از ماه ها قبل به دنبال انتخاب سرمربی تیم ملی است و فرایند انتخاب سرمربی بر این بود که افراد برنامه های خود را ارائه بدهند و سپس در جلسه کمیته فنی شرکت نمایند و از برنامه هایشان دفاع نمایند. البته این راه چاره بدون حرف و حدیث هم نبوده است.

شهاب حسنی از پیشکسوتان تنیس ایران که رزومه خود را برای کمیته فنی فدراسیون ارائه نموده بود، بیان نمود: من رزومه خودم را ارائه کردم و قرار بود از برنامه هایم دفاع کنم که بیمار شدم. چون مشکوک به کرونا بودم اطلاع دادم که نمی توانم در جلسه شرکت کنم تا مسئله ای برای کسی پیش نیاید. پس از این اتفاق نه تنها از من سراغی نگرفتند وقتی خودم نیز پیگیر شدم اعلام کردند چون در آن جلسه شرکت ننموده بودم بنابراین به منزله انصراف بوده است و کمیته فنی این طور تصمیم گرفته است.

او ادامه داد: حتی قبل از اینکه من دفاع کنم به من گفتند که حتما بگویم اسپانسر دارم چون برایم امتیاز محسوب می گردد زمانی که عنوان کردم اسپانسر آوردن و پول تزریق کردن وظیفه سرمربی نیست ، به من گفتند فدراسیون بودجه ندارد و باید اسپانسر داشته باشم.

حسنی همچنین گفت: وقتی با یکی از اعضای کمیته فنی صحبت کردم به من گفت تجربه زیادی ندارم در حالی که من 42 ساله هستم از 19 تا 30 سالگی در تیم ملی بودم و سالها در دیویس کاپ بازی کردم. جالب این است که به همدوره ای های من قبلا این مسئولیت را داده بودند.

او اضافه کرد: مسئله ای که وجود دارد و به آن توجه نمی نمایند این است که ما اصلا پشتوانه نداریم یعنی اگر یک بازیکن بزرگسال مسئله ای برایش به وجود بیاید یا اصلا نخواهد بازی نمایند، کسی را نداریم جایگزین کنیم.الان هم بازیکنان بزرگسال ما دنبال آموزش شاگرد هستند و کسی تمرین نمی کند. تا اگر بازیکن بزرگسال ما نبود بتوانیم این بازیکن جوان را جایگزین کنیم. آنها دنبال این هستند که یک نفر بیاید و سرش را پایین بندازد و هر کاری گفت انجام دهند.

بازیکن اسبق تیم ملی با گلایه از نحوه برخورد با او توضیح داد: من نمی خواهم در مقابل آنها قرار بگیرند اما دلایلی نمی آورند که من را قانع کند که چرا کنار گذاشته شدم یا حداقل بگویند X و Y از من بهتر هستند. می گویند چون جلسه نیامدم کنار گذاشته شدم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 965

به "انتقاد پیشکسوت تنیس: بدون دلیل کنارم گذاشتند، می گویند سرمربی باید اسپانسر بیاورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد پیشکسوت تنیس: بدون دلیل کنارم گذاشتند، می گویند سرمربی باید اسپانسر بیاورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید