انفجار خودرو بمبگذاری شده در عفرین سوریه

به گزارش بازی ناتمام، شبکه الجزیره از انفجار خودرو بمبگذاری شده در شهر عفرین در حومه شمالی حلب خبر داد؛ اما به جزییات بیشتری اشاره نکرد.

انفجار خودرو بمبگذاری شده در عفرین سوریه

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، شبکه الجزیره از انفجار خودرو بمبگذاری شده در شهر عفرین در حومه شمالی حلب خبر داد؛ اما به جزییات بیشتری اشاره نکرد.

همزمان پایگاه العهد لبنان به نقل از منابع سوری از کشته و زخمی شدن 31 نفر از نیرو های وابسته به ترکیه در اطراف شهرک عین عیسی در شمال استان الرقه سوریه اشاره کرد.

منابع وابسته به مخالفان سوری هم گزارش دادند که در جریان کمین شب گذشته که نیرو های سوریه دموکراتیک برای نیرو های وابسته به ترکیه گذاشتند، شمار زیادی از آن ها کشته و زخمی شده اند.

این منابع بیان کردند: نیرو های سوریه دموکراتیک از روستایی واقع در اطراف شهرک عین عیسی در یک اقدام تاکتیکی پس از کارگذاشتن مین در آن خارج شدند و گروهی متشکل از 30 نفر از نیرو های وابسته به ترکیه به این روستا وارد شدند که به محض ورود در میدان مین کارگذاشته، گرفتار شدند و همزمان با آن نیرو های سوریه دموکراتیک تا صبح منطقه را زیر آتش سنگین قرار دادند.

به گفته این منابع؛ بر اثر کمین مذکور، 18 نفر از نیرو های وابسته به ترکیه کشته و 13 نفر دیگر زخمی شدند که حال برخی از زخمی ها وخیم گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 824

به "انفجار خودرو بمبگذاری شده در عفرین سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار خودرو بمبگذاری شده در عفرین سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید