بازداشت 25 شهروند بحرینی توسط نیروهای امنیتی

به گزارش بازی ناتمام، خبرنگاران : نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه با حمله مناطق المعامیر و المالکیه، ضمن یورش به ده ها باب منزل مسکونی، 25 شهروند این کشور را بازداشت کردند.

بازداشت 25 شهروند بحرینی توسط نیروهای امنیتی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از العالم؛ منطقه المعامیر بحرین امروز (پنجشنبه) شاهد حمله نیروهای امنیتی آل خلیفه بود. در این حمله چندین منزل مسکونی مورد یورش این نیروها قرار گرفت. در این یورش نیروهای امنیتی ضمن پرتاب گاز اشک اور به درون منازل مسکونی، پنج تن را بازداشت کردند.

نیروهای امنتی بحرین در جریان این حمله پس از ضرب و شتم اهالی منازل مسکونی، در مقابل اعتراض آن ها نسبت به هتک حرمت و نقض حریم شخصی خانواده ها، از گاز اشک آور از گاز اشک آور استفاده کردند.

به گفته شاهدان عینی در جریان حمله به یک یاز منازل مسکونی، نیروهای امنیتی ضمن فحاشی و ارتکاب اعمال غیراخلاقی و منافی عفت، به منزل و جستجو برای یافتن نوجوانی 16 ساله پرداختند. این نیروها در این منزل در مقابل اعتراض اعضای خانواده نسبت به اعمال ناشایست آن ها، اهالی منزل از جمله پدر و دختر خانواده را تهدید به قتل کردند.

در منطقه المالکیه نیز واحدهاییی از نیروهای امنیتی بحرین با یورش به تعدادی از منازل، معترضان را ضرب و شتم کرده و به اموال و داراییهای ساکنان منطقه خساراتی وارد کردند. در این یورش، حدود 20 تن که اغلب نوجوان و کودک بودند، توسط مهاجمان بازداشت شدند.

همچنین این نیروها در منطقه المالکیه، یک راهپیمایی مسالمت آمیز را با خشونت هرچه تمام سرکوب کردند.

در حملات صورت گرفته در این مناطق زنان به شدت از سوی مهاجمان ترسانده شدند.

لازم به ذکر است که نیروهای امنیتی در حمله به این منطقه ضمن بازرسی منازل، اقدام به شکستن درب و پنجره ها و تخریب وسایل منزل میکردند.

بحرین از 7 روز پیش شاهد آغاز یک سلسله راه پیمایی هر روزه به مدت دو هفته است. این راه پیمایی های اعتراضی به مناسبت بزرگداشت دومین سالگرد آغاز انقلاب مردمی بحرین علیه رژیم آل خلیفه در 14 فوریه برگزار می شود.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 292

به "بازداشت 25 شهروند بحرینی توسط نیروهای امنیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت 25 شهروند بحرینی توسط نیروهای امنیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید