آنالیز روان های کرونازده در پساکرونا در شبکه چهار سیما

به گزارش بازی ناتمام، ششمین قسمت از ویژه برنامه راز با حضور سیدمحسن فاطمی، فوق دکتراى روانشناسى از دانشگاه هاروارد و استاد دانشگاه ابعاد ناگفته ای از روان شناسی کرونا را آنالیز می نماید.

آنالیز روان های کرونازده در پساکرونا در شبکه چهار سیما

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی شبکه چهار سیما، ششمین قسمت از ویژه برنامه راز با حضور سیدمحسن فاطمی، فوق دکتراى روانشناسى از دانشگاه هاروارد و استاد دانشگاه ابعاد ناگفته ای از روان شناسی کرونا را آنالیز می نماید.

راز ویژه برنامه شبکه چهارسیما با موضوع آنالیز جهان پس از کرونا، ناگفته های این ویروس و شبهات مربوط به آن است که هر شب ساعت 23 به صورت زنده پخش می گردد.

با اوج گیری شیوع ویروس کرونا و توصیه هایی مبنی بر عدم انجام مناسک دینی گروهی، همچون زیارت اماکن مقدس و تعطیلی بعضی زیارتگاه ها در سراسر جهان به منظور مهار این ویروس بار دیگر بانگ آنالیز رابطه علم و دین و تعامل بین داده های دینی و یافته های بشری به گوش رسید و شبهاتی در ذهن ها شکل گرفت.

اساتید حوزه و دانشگاه، صاحب نظران و پژوهشگران با حضور در برنامه راز به این شبهات پاسخ داده و تمدن اسلامی و غربی را در مواجهه با این بحران جهانی مقایسه می نمایند. سید محسن فاطمی، فوق دکتراى روانشناسى از دانشگاه هاروارد و استاد دانشگاه مهمان ششمین قسمت از این برنامه است و با موضوع روان های کرونازده در پساکرونا صحبت خواهد نمود.

راز کاری از شبکه چهارسیما با تهیه نمایندگی مهدی سموعی و با اجرای محمدحسین ساعی هرشب ساعت 23 از شبکه چهار پخش می گردد.

انتهای پیغام/4104/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 442

به "آنالیز روان های کرونازده در پساکرونا در شبکه چهار سیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز روان های کرونازده در پساکرونا در شبکه چهار سیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید