برنامه های انجمن ورزش در طبیعت برای سال 1400 تشریح شد

به گزارش بازی ناتمام، حمید نعمتیان در مصاحبه با خبرنگاران به اقدامات اجرا شده سال گذشته برای پاکسازی برخی مناطق تهران اشاره کرد و گفت: هر چند کرونا محدودیت هایی را برای انجمن ورزش در طبیعت به وجود آورده است اما قصد داریم با فروکش کردن این بیماری برنامه های جدیدی را در سال جاری اجرایی کنیم.

برنامه های انجمن ورزش در طبیعت برای سال 1400 تشریح شد

رئیس انجمن ورزش در طبیعت با بیان اینکه سال گذشته 718 کیلومتر از مراتع طبیعی کشور پاکورزی شد ادامه داد: برای امسال پاکسازی ارتفاعات تهران را در نظر گرفته ایم که با هماهنگی هایی که انجام خواهیم داد تلاش خواهیم کرد نقاط پر رفت و آمد این ارتفاعات را پاکورزی کنیم تا محیط زیستی پاکیزه تر داشته باشیم.

نعمتیان از آغاز مذاکره با مدیران ورزش کشور برای پاکسازی اماکن بزرگ ورزشی خبر داد و گفت: برای سال جدید در نظر داریم ضمن رایزنی و هماهنگی با مدیران مجموعه ورزشی آزادی، پاکسازی این مجموعه بزرگ را در دستور کار قرار دهیم.

حمید نعمتیان با بیان اینکه سال گذشته این انجمن دو عنوان اولی و یک عنوان سومی در آیتم های پویش آماده باش فدراسیون ورزشهای همگانی را کسب کرد ادامه داد: ایده و اجرای طرح پویش نذر ورزشی در سراسر کشور را داشتیم که با استقبال عموم جامعه از این طرح روبرو شد.

رئیس انجمن ورزش در طبیعت از اقدام نسبت به کسب مجوز فعالیت قانونی 8 کمیته ذیل انجمن ورزش در طبیعت در راستای ساماندهی و توسعه ورزشهای مختلف در طبیعت اعم از (داخلی و خارجی)، ارائه مراحل و اخذ مجوز صدور کارت مربیگری، نگارش و گردآوری مطالب آموزشی تخصصی را از دیگر اقدامات این انجمن عنوان نمود.

حمید نعمتیان ادامه داد: انجمن ورزش در طبیعت برای اولین بار در بین تمامی فدراسیون ها، انجمن ها و کمیته های ورزشی مباحث HSE (بهداشت، ایمنی، محیط زیست) را با قید ضرورت در سرفصل های دوره های مربیگری مصوب کرد. ضمن اینکه عقد تفاهم نامه با شرکت نساجی هلال سازمان جمعیت هلال احمر در راستای حمایت از تولید ملی و همچنین استفاده از تجهیزات ورزشی با کیفیت و قیمت مناسب برای علاقه مندان به رشته ورزش در طبیعت از جمله دیگر اقدامات ما بود.

وی در ادامه تشریح عملکرد این انجمن گفت: تدوین و ارائه اساس نامه پیشنهادی انجمن ورزش در طبیعت به فدراسیون ورزش های همگانی، اجرای جشنواره ورزش خلاقیت طبیعت، ساخت ابزار آلات ورزشی با وسایل دور ریختنی و بازیافتی تحت عنوان اولین جشنواره ملی حرکت سبز، عقد تفاهم نامه همکاری فی مابین انجمن ورزش در طبیعت با 5 انجمن و کمیته، ساخت 10 قسمت برنامه آموزش ورزشی در دوران کرونا و پخش از خبرگزاری ها و شبکه های مجازی، تولید و پخش اینفوگرافی، ویدیو و برنامه های لایو آموزشی با حضور اساتید برجسته ورزش در طبیعت اعم از بقا در طبیعت، امداد و نجات و تولید، پخش برنامه های تلویزیونی در جهت معرفی بیشتر و آشنایی عموم جامعه با کمیته های ورزشی زیر مجموعه انجمن ورزش در طبیعت از دیگر اقدامات انجمن بود.

رئیس انجمن ورزش در طبیعت اضافه کرد؛ در سال جدید برگزاری انواع مسابقات خانوادگی و حرفه ای در طبیعت و همچنین برگزاری دوره مربیگری ورزش در طبیعت و طبیعتگردی را در دستور کار قرار داده ایم.

نعمتیان در پایان مصاحبه گفت؛ از زحمات و حمایتهای بی شائبه همه عزیزانی که ما را در راستا انجام این اقدامات یاری نموده اند مخصوصاً ارکان فدراسیون ورزشهای همگانی، انجمن و نمایندگان متناظر استان ها کمال تشکر و قدردانی را دارم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1082

به "برنامه های انجمن ورزش در طبیعت برای سال 1400 تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های انجمن ورزش در طبیعت برای سال 1400 تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید