بعیدی نژاد: بی.بی.سی فارسی شریک پروژه تروریسم مالی علیه ملت ایران

به گزارش بازی ناتمام، سفیر ایران در لندن با اشاره به تفسیر دروغین بی.بی.سی فارسی از شرایط مالی ایران که شب گذشته پخش شد، گفت: می گویند ما خبرنگاریم، ولی این مشارکت در پروژه تروریسم مالی است.

بعیدی نژاد: بی.بی.سی فارسی شریک پروژه تروریسم مالی علیه ملت ایران

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن امروز (پنجشنبه) در صفحه توئیترش نوشت: دیشب مجری BBC فارسی در مصاحبه با فرناز فصیحی فعال سیاسی در آمریکا که از قبل ضبط و طراحی شده بود، با تفسیری بسیار دروغین از شرایط مالی ایران، صراحتا مردم را به خارج کردن فوری دارایی خود از بانک ها فرامی خواندند.بعد هم می گویند ما خبرنگاریم. خیر، این مشارکت در پروژه تروریسم مالی است.

به گزارش فارس، سفیر ایران در لندن اول آذر ماه امسال در صفحه توئیترش از شکایت سفارت ایران به آفکام از شبکه های معاند فارسی زبان از جمله ایران اینترنشنال اطلاع داد و نوشته بود: سفارت کشورمان در لندن در نامه رسمی به نهاد نظارت بر شبکه های تصویری در انگلیس (آفکام)، از شبکه های معاند فارسی زبان همچون BBC فارسی، ایران اینترنشنال و من و تو، به علت تحریف مغرضانه تحولات اخیر ایران و دعوت به خشونت گسترده علیه نهادهای مدنی ایران شکایت نموده و خواهان اجرای قانون نسبت به آنها شد.

بعیدی نژاد دیشب هم در توئیتر در این باره نوشت: آفکام، نهاد نظارت بر رسانه های تصویری انگلیس در پاسخ به شکایت جمهوری اسلامی ایران علیه شبکه های معاند، ضمن تایید دریافت شکایت ایران، آمادگی خود را برای آنالیز این شکایت به محض دریافت برنامه های معین مورد شکایت گفت.همزمان شکایت علیه BBC فارسی نیز به وسیله شبکه جهانی BBC در جریان است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 109

به "بعیدی نژاد: بی.بی.سی فارسی شریک پروژه تروریسم مالی علیه ملت ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعیدی نژاد: بی.بی.سی فارسی شریک پروژه تروریسم مالی علیه ملت ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید