ترامپ: روسیه و چین با پیروزی دوباره من در انتخابات مخالف هستند

به گزارش بازی ناتمام، ایسنا نوشت: دونالد ترامپ با رد گزارش های مبنی بر کوشش روسیه برای ضربه زدن به بایدن گفت هیچکس به اندازه او به مسکو سختگیری نکرده است. به گفته ترامپ، او آخرین شخصی است که روسیه و چین مایل هستند تا به عنوان رئیس جمهوری آمریکا ببینند.

ترامپ: روسیه و چین با پیروزی دوباره من در انتخابات مخالف هستند

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نقل از خبرگزاری تاس، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا آدینه به خبرنگاران در بدمینستر نیوجرسی گفت: آخرین شخصی که روسیه مایل است در ریاست جمهوری آمریکا ببیند، دونالد ترامپ است، چون هیچکس به اندازه من به روسیه سختگیری نکرده است. چین و ایران هم موضع مشابهی دارند.

این اظهارات در واکنش به گزارش ویلیام اوانینا، مدیر مرکز ملی ضد اطلاعات و امنیت آمریکا مطرح شد. به گفته این مقام اطلاعاتی آمریکا، روسیه برای ضربه زدن به جو بایدن، رقیب دموکرات ترامپ کوشش می نماید. این مقام همچنین گفت، چین و ایران هم تمایلی به پیروزی دوباره ترامپ در انتخابات نوامبر ندارند.

ترامپ در پاسخ به گزارش هایی مبنی بر مداخله خارجی ادعایی در انتخابات آمریکا گفت: ما اینها را با دقت آنالیز می کنیم.

با این حال ترامپ در پاسخ به پرسش های مداوم خبرنگاران درباره کوشش روسیه برای ضربه زدن به بایدن گفت: برایم اهمیتی ندارد که چه کسی چه می گوید.

رئیس جمهوری آمریکا با دفاع از موضع خودش درباره روسیه گفت، او بودجه ارتش آمریکا را افزایش داده و متحدان آمریکا را بابت تعهداتشان به ناتو تحت فشار گذاشت.

ترامپ گفت: چین دوست دارد که ما انتخاباتی داشته باشیم که در آن دونالد ترامپ به جو بایدن خوابالو ببازد. آنها این رویا را می بینند که کشور ما را صاحب شوند. اگر جو بایدن رئیس جمهور بود، چین کشور ما را صاحب شده بود. همچنین هیچکس با عقل سلیم موافقت نخواهد کرد که روسیه بخواهد من دوباره انتخاب شوم.

311312

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 640

به "ترامپ: روسیه و چین با پیروزی دوباره من در انتخابات مخالف هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: روسیه و چین با پیروزی دوباره من در انتخابات مخالف هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید