حسین زاده: استقلال می توانست صدرنشین لیگ برتر باشد

به گزارش بازی ناتمام، تهران (پانا) -بازیکن تیم فوتبال استقلال امیدوار است تیمش مقابل سپاهان در هفته دهم رقابت های لیگ برتر به پیروزی برسد.

حسین زاده: استقلال می توانست صدرنشین لیگ برتر باشد

امیرحسین حسین زاده، بازیکن تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با ایسنا، درباره پیروزی 3 بر صفر آبی پوشان مرکز مقابل پیکان در هفته نهم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: بازی با پیکان بازی خوبی بود. در این بازی ما سوار بر بازی بودیم. در همه صحنه ها در خلق موقعیت و مالکیت توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و به حریف موقعیت آن چنانی ندهیم. شرایط خودم در این بازی خوب بود. من در این بازی توانستم کارهای مد نظر مربی را انجام دهم و شرایط مناسب بود.

او در پاسخ به این سوال که دوست داری در امر گلزنی بیش تر موثر باشی یا در امر بازیسازی؟ گفت: من در بازی هایی که انجام دادم، هر چیزی که از من خواسته شده را انجام دادم. اگر شما در یک بازی دیدید بیش تر به عقب زمین می روم و توپ می گیرم، بدانید این را مربی از من خواسته است. اگر هم دیدید در یک بازی توپ کم تر به من می رسد و فضای متفاوت تری دارم، این هم به خاطر دستورات مربی است. ممکن است در یک بازی، بازی ام به چشم بیاید و در یک بازی هم ممکن است این اتفاق رخ ندهد.

او درباره طلسم شکنی استقلال مقابل پیکان پس از 5 تساوی پیاپی و کسب پیروزی پر گل مقابل این تیم گفت: ما در بازی مقابل پیکان در هر 2 موقعیتی که داشتیم، یک موقعیت تبدیل به گل شده است. ما در بازی های قبل مثل بازی مقابل صنعت نفت در امر موقعیت سازی خیلی خوب بودیم اما توپ های مان تبدیل به گل نشده است. به طور مثال اگر ما در بازی با نساجی می توانستیم توپ های خود را به گل تبدیل کنیم، می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم. ما در بازی با پیکان توانستیم از فرصت های خود بیش تر استفاده کنیم و توپ های خود را گل کنیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد داوری در بازی های اخیر تیمش تاکید نمود: در بازی های تیم ما، برخی صحنه ها هستند که همه آن را می بینند. ما الکی به داور اعتراض نمی کنیم. در داربی 97، همه کارشناسان معتقد بودند که دفاع تیم حریف با مهاجم ما برخورد داشت و این خیلی واضح بود. شاید به ما بگویند که تیم ما در پی پنالتی است اما همین پنالتی ها هستند که نتیجه بازی را معین می نمایند و برای تیم امتیاز می آورند. تیم ما جوان است و به بازیکنان ما فشار می آورد. نمی گویم داوری عملکرد خوبی نداشته است اما کاش دقت بیش تری در این صحنه های واضح وجود داشت.

حسین زاده اضافه کرد: در بازی با پرسپولیس، یک صحنه دیگری هم وجود داشت که توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرد و کسی این توپ را ندید. این مساله چیزی است که شاید هر کسی نتواند ببیند و داور هم حق دارد که در آن شلوغی چنین صحنه ای را نبیند و باید VAR وجود داشته باشد اما در صحنه های واضح نمی توان بهانه آورد. اگر داوران در بازی ها ما دقت بیش تری داشتند، شاید نتیجه های ما بهتر از این ها می شد.

او در مورد فرایند امتیازگیری استقلال در 9 هفته اخیر و قرار گرفتن در جایگاه چهارم جدول رقابت های لیگ برتر با 17 امتیاز گفت: ما بازی های خوبی انجام دادیم و عملکرد خوبی از خودمان برجای گذاشتیم. در 3-2 بازی ما به خاطر اشتباهات داوری نتوانستیم امتیاز کاملی از بازی های خود کسب کنیم و اگر این مسائل نبود، با اختلاف چند امتیاز می توانستیم در صدر جدول مسابقات حضور پیدا می کردیم.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال در سرانجام درباره تقابل آبی پوشان مرکز مقابل سپاهان در هفته دهم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: سپاهان تیم خوبی است و امیدوارم بازی خوبی مقابل این تیم به نمایش بگذاریم. آرزو می کنم طرفداران بازی خوبی از ما ببینند و در نهایت بتوانیم سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1414

به "حسین زاده: استقلال می توانست صدرنشین لیگ برتر باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین زاده: استقلال می توانست صدرنشین لیگ برتر باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید