خبرنگاران برپایی مجلس ترحیم در ماهشهر با هشت بازداشتی

به گزارش بازی ناتمام، آبادان - خبرنگاران - دادستان ماهشهر گفت: هشت نفر از بانیان برگزاری یک مجلس ترحیم در ماهشهر به دلیل بی توجهی به هشدارهای داده شده در خصوص برگزار نکردن مجالس عزاداری در زمان کرونا بازداشت شدند.

خبرنگاران برپایی مجلس ترحیم در ماهشهر با هشت بازداشتی

مهدی محمدی یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: توجه نکردن به دستورالعمل های بهداشتی و نادیده دریافت قوانین و ایجاد تجمع و تیراندازی موجب شد تا تعداد هشت نفر از بستگان متوفی که در شکل گیری تجمع نقش داشتند، با صدور دستور قضایی و اقدام پلیس اطلاعات نیروی انتظامی شناساییو بازداشت شوند.

وی با بیان اینکه پیش از این هشدار لازم مبنی بر برگزار نشدن چنین مراسم هایی داده شده بود اضافه نمود:در شرایط کنونی که امکان شیوع ویروس کرونا بسیار بالا است، بر اساس دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزاری هرگونه تجمع ممنوع و به جد و بدون اغماض با عوامل برپایی اینگونه مجالس برخورد می شود.

محمدی گفت: با برگزار کنندگان مجالس عزا که موجب تجمع مردم می شوند و همچنین مجالسی که در آن اقدام به تیراندازی می شود برخورد قانونی خواهد شد.

ویروس کرونا که کووید - 19 نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تا به امروز به 200 کشور سرایت کرده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 485

به "خبرنگاران برپایی مجلس ترحیم در ماهشهر با هشت بازداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برپایی مجلس ترحیم در ماهشهر با هشت بازداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید