خبرنگاران جهانپور: قرنطینه قم و رشت مسئله ای را برطرف نمی کرد

به گزارش بازی ناتمام، تهران- خبرنگاران- رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معتقد است که ویروس کرونا قبل از شناسایی در سایر نقاط کشور پخش شده و قرنطیه قم و رشت نیز مسئله ای را برطرف نمی کرد.

خبرنگاران جهانپور: قرنطینه قم و رشت مسئله ای را برطرف نمی کرد

کیانوش جهانپور روز پنجشنبه در حساب توییتر خود نوشت: قرنطینه کامل ووهان، پیشرفت همه گیری را تنها 3 تا 5 روز در سرزمین اصلی چین به تأخیر انداخت. ویروس قبل از شناسایی ردپای آن، در سایر نقاط کشور هم پخش شده و با شناسایی قم و رشت، البته حساسیت و توجه سایر نقاط بالاتر رفته، قرنطینه کامل قم و رشت نیز مسئله ای را از کشور رفع نمی کرد.

وی همچنین در توییت دیگری نوشت: با وجود محدودیت های سفر از چین به چین، تعداد زیادی از افراد در معرض کرونا بدون شناسایی، مسافرت بین المللی داشتند. محدودیت های سفر به مناطق تحت تأثیر کووید 19، البته اثرات متوسطی دارد، اما مداخلات کاهش سطح و قطع زنجیره انتقال بیشترین فایده را برای مهار این همه گیری فراهم می کند.

به گزارش خبرنگاران، تا به امروز 10 هزار و 75 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و 429 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و سه هزار و 276 نفر نیز بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 362

به "خبرنگاران جهانپور: قرنطینه قم و رشت مسئله ای را برطرف نمی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جهانپور: قرنطینه قم و رشت مسئله ای را برطرف نمی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید