خبرنگاران دانشگاه لرستان در بین برترین های رتبه بندی تایمز نهاده شد

به گزارش بازی ناتمام، خرم آباد - خبرنگاران - رییس دانشگاه لرستان گفت: رتبه بندی موضوعی نظام معتبر بین المللی تایمز منتشر شد و اسم دانشگاه لرستان نیز برای اولین بار در این رتبه بندی قرار گرفته است.

خبرنگاران دانشگاه لرستان در بین برترین های رتبه بندی تایمز نهاده شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

خسرو عزیزی روز شنبه به رسانه ها گفت: این رتبه بندی شامل اسامی دانشگاه های دنیا براساس موضوعات مختلف علوم مهندسی، فناوری، علوم پایه، علوم انسانی، علوم زیستی، تجارت و اقتصاد، علوم اجتماعی، آموزش می گردد.

وی با بیان اینکه رتبه بندی معتبر موضوعی تایمز برای سال 2021 میلادی اعلام شده است گفت: در موضوعات علوم پایه و مهندسی، دانشگاه لرستان توانسته است در این فهرست معتبر بین المللی، قرار گیرد.

عزیزی ادامه داد:در رتبه بندی معتبر تایمز، تعداد 37 دانشگاه از ایران به عنوان دانشگاه های برتر حوزه (موضوع) علوم پایه معرفی شده اند.

وی مطرح کرد:در این رتبه بندی با موضوع علوم پایه، دانشگاه لرستان در لیست دانشگاه های ایرانی در رتبه 7 قرار گرفته است که مربوط به رشته های شیمی، زمین شناسی و محیط زیست است.

عزیزی گفت:همچنین در موضوع علوم پایه، در فهرست دانشگاه های دنیا، دانشگاه لرستان، رتبه دنیای 500 - 601 را کسب نموده است.

رئیس دانشگاه لرستان گفت:در این رتبه بندی در موضوع مهندسی و فناوری، با برنامه ریزی ها و تلاش های اجرا شده مدیریتی (به ویژه حوزه پژوهش و فناوری) و تلاش اعضای هیئت علمی، رتبه دانشگاه لرستان در بین 38 دانشگاه ایرانی این فهرست، رتبه 11 است و در سطح دانشگاه های دنیا، رتبه دانشگاه لرستان در موضوع مهندسی عمران، رتبه 500- 401 اعلام شده است

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 771

به "خبرنگاران دانشگاه لرستان در بین برترین های رتبه بندی تایمز نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دانشگاه لرستان در بین برترین های رتبه بندی تایمز نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید