خبرنگاران چینی های بازگشتی از ایران کرونا ندارند

به گزارش بازی ناتمام، پکن- خبرنگاران- روزنامه گلوبال تایمز چین گزارش کرد هیچ کدام از ده ها شهروند چینی که هفته گذشته با یک هواپیمای دربست از تهران به چین بازگشته اند به کرونا مبتلا نیستند.

خبرنگاران چینی های بازگشتی از ایران کرونا ندارند

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران گلوبال تایمز روز شنبه به نقل از مقام های بهداشتی چین نوشت در هفته گذشته 164 نفر از اتباع چینی با یک فروند هواپیمای چارتر چینی از تهران به شهر چنگدو واقع در جنوب غرب این کشور منتقل شدند.

نشریه خاطر نشان نموده است به دنبال فرود هواپیما در این شهر از همه مسافران، آزمایش کرونا گرفته شد اما هیچ یک از آنها به این ویروس مبتلا نشده اند.

این مسافران از روز چهارشنبه گذشته تحت نظر بوده اند و برای احتیاط بیشتر به آنها گفته شده است 14 روز در قرنطینه بمانند با این وصف هیچیک علایم کرونا نداشته اند.

چنگدو یکی از مهمترین شهرها و مراکز مالی چین محسوب می گردد 55 میلیون نفر در سال گذشته به وسیله فرودگاه این شهر مسافرت نموده اند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید:

پیش از این کمیسیون بهداشت و درمان استان گانسو واقع در شمال غرب چین اعلام نموده بود نتیجه آزمایش ابتلای 17 تن از 311 تبعه چینی که بین روزهای دوشنبه تا پنجشنبه گذشته با پروازهای چارتر از ایران وارد این استان شده بودند مثبت است.

گزارش حاکی است این 17 تبعه چینی در بین مسافران قرنطینه شده ای بودند که 2 تا 5 مارس (12 تا 15 اسفند 1398) از ایران وارد شهر لانجو مرکز استان گانسو شدند.

مقامات بهداشتی و درمانی گانسو پیشتر هم گزارش نموده بودند آزمایش کرونا 11 تبعه چینی که از ایران به این استان آمده اند مثبت است که با این رقم شمار افراد مبتلا به کرونا که از ایران به این استان برگشته اند به 28 تن می رسد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 366

به "خبرنگاران چینی های بازگشتی از ایران کرونا ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چینی های بازگشتی از ایران کرونا ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید