دریافت قهوه و ساندویچ، در ازای اهدای خون آلوده به ایدز ، داعیه داران دروغین حقوق بشر به دنبال موش آزمایشگاهی برای تست واکسن کرونا

به گزارش بازی ناتمام، حقه بازی و حیله گری آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی دیگر بر کسی پوشیده نیست و بسیاری از مردم زخمی عمیق از مدعیان دروغین حقوق بشر بر پیکر خود دارند.

دریافت قهوه و ساندویچ، در ازای اهدای خون آلوده به ایدز ، داعیه داران دروغین حقوق بشر به دنبال موش آزمایشگاهی برای تست واکسن کرونا

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، فرزانه فراهانی- حقه بازی کشورهای اروپایی و آمریکایی در خصوص سایر کشورها به ویژه کشور ما ایران، بر هیچ کسی پوشیده نیست و بسکمک از مردم جهان تا امروز رد زخمهای کهنه متعددی از دست درازی مدعیان دروغین حقوق بشر بر پیکر خود و سرزمین خود دارند.

آمریکا به عنوان کشور سردمدار ناقض حقوق بشر در جوامع مختلف شناخته شده است و وقتی که مسئولان این کشور در معضلی جهانی مثل کرونا خود را حامی و کمک رسان سایر کشورها معرفی می نمایند، پر واضح است که یک جای کار می لنگد و حقه ای جدید در راه خواهد بود.

بازخوانی پرونده رسوایی فرانسویها در ماجرای ارسال خون های آلوده!

سخنرانی رهبر معظم انقلاب در آدینه نوزدهم دی ماه امسال درباره بی اعتمادی ایران به امریکا، انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی که به تعبیر ایشان از آمریکا آویزان هستند و نکته سنجی به جای ِمعظم له فصل الخطاب همه تصمیماتی است که مسئولان حوزه سلامت در شرف اتخاذ آن بودند.

دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر ممنوعیت واردات هر گونه واکسن خارجی از آمریکا و انگلیس و خوش بین نبودن ایشان به فرانسه برای تهیه واکسن بیماری کرونا از نکات مهم سخنرانی رهبری بود.

جنایت کشور فرانسه در موضوع واردات خون های آلوده، علت عدم خوش بینی رهبر معظم انقلاب به این کشور است و تنها با کمی جستجو در خواهیم یافت که فرمایشات ایشان چقدر به موقع و به جا ارائه شد.

بازخوانی پرونده ورود خون های آلوده به کشور اگر چه رنج بیماران و بازمانده های آن ها را دوباره یادآوری می نماید اما به عنوان زنگ هشدار به موقع برای مسئولان و عدم اعتماد دوباره به فرانسه بسیار لازم و ضروری محسوب می گردد.

خون های آلوده ای که فرانسه سالها پیش به کشور ما ارسال کرد، علاوه بر آنکه جان بسکمک از هموطنان ما را گرفت، منجر به تحمل سالها درد و رنج دریافت نمایندگان خون شد که به دنبال دریافت خون، برای التیام رنج و آلام جسمی خود بودند اما قربانی جنایت فرانسوی ها شده و نه تنها بیماری آن ها بهبود پیدا نکرد بلکه به ویروس کشنده بیماری ایدز و هپاتیت هم مبتلا شدند.

خون آلوده به ایدز و هپاتیت، دستاورد غربی های خائن!

مردم بعضی از کشورهای دیگر هم با دریافت خون آلوده ای که فرانسوی ها به آن ها ارائه نموده بود، به ایدز مبتلا شدند و علی رغم اینکه بعد از مسئولان ایرانی از ابتلای بیماران چشم انتظار دریافت خون به ایدز و هپاتیت، متوجه ماجرا شدند، غرامت بیماران خود را از فرانسه دریافت کردند اما به زعم بدعهدی فرانسوی ها و بر اساس مستندات و شواهد موجود، بیماران ایرانی هنوز نتوانسته اند غرامت ضرر سنگین وارد شده را دریافت نمایند.

متاسفانه بر اساس آخرین آمار با ورود خون های آلوده فرانسه به ایران 193 نفر از هموطنان که تا پیش از آن از بیماران هموفیلی بودند، به ایدز و هپاتیت نیز مبتلا شدند و این جریان در کشورهای دیگر مثل آلمان، ایتالیا، آرژانتین، عربستان، عراق، ایران و یونان هم به بیماری مهلک ایدز گرفتار شدند و البته بیماران کشورهای مذکور غرامت خود را دریافت کردند.

گفته می گردد زمانی که مسئولان کشور فرانسه قصد ارسال خون به دیگر کشورها را داشتند، تعدادی از معتادان آن کشور در ازای دریافت قهوه و ساندویچ رایگان، حاضر به اهدای خون شده و با ورود خون آن ها به چرخه درمان، تعدادی از خود فرانسوی های دریافت نماینده خون نیز به بیماری ایدز مبتلا شدند و بعضی از آن ها هم جان خود را از دست دادند.

پرونده ای که همچنان باز و غرامتی که فراموش شده است!

مسئولان وزارت بهداشت و سایر متولیان دولتی سالهای قبل، در موضوع طرح دریافت غرامت از فرانسه برای ابتلای ایرانی ها به هپاتیت و ایدز، تا کنون جدیت لازم را به خرج نداده اند و متاسفانه جدای از حق مسلم ایران طرح چنین موضوعی را سیاسی و دور از نوعدوستی می دانستند و پس از آن نیز هیچ گاه این مسئله دنبال نشد و اگر چه این پرونده همچنان باز است، کسی حرفی در این خصوص به میان نمی آورد.

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، در خصوص خرید و واردات واکسن بیماری کرونا هوشمندانه و با کلامی مدبرانه و مقتدر از عدم خوش بینی به فرانسه سخن گفتند و با این وجود، کوشش مضاعف مسئولان و متولیان در حوزه سلامت برای تامین ابزار سلامتی مردم و تامین ملزومات آن امری ضروری و واجب است.

مسئولان باید سخنان نغز و سازنده رهبر معظم انقلاب را به عنوان چراغ راه، جلوی دید خود قرار بدهند و بدانند که تک تک کلماتی که معظم له به زبان می آورند، مصلحت و منفعت مردم در رأس آن ها واقع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 920

به "دریافت قهوه و ساندویچ، در ازای اهدای خون آلوده به ایدز ، داعیه داران دروغین حقوق بشر به دنبال موش آزمایشگاهی برای تست واکسن کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت قهوه و ساندویچ، در ازای اهدای خون آلوده به ایدز ، داعیه داران دروغین حقوق بشر به دنبال موش آزمایشگاهی برای تست واکسن کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید