دستگیری بیش از 770 قاچاقچی مواد مخدر در خوزستان

به گزارش بازی ناتمام، خبرنگاران/خوزستان فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری 771 قاچاقچی مواد مخدر در مردادماه سال جاری در سطح استان اطلاع داد.

دستگیری بیش از 770 قاچاقچی مواد مخدر در خوزستان

با ما همراه باشید و درباره بانکداری کانادا بیشتر بدانید.

سردار حیدر عباس زاده با بیان اینکه یکی از اولویت های اصلی پلیس خوزستان مبارزه با سوداگران مرگ و فروشندگان مواد مخدر است، اظهار کرد: در این راستا پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان و شهرستان های تابعه در مردادماه امسال با کوشش اطلاعاتی و اجرای طرح های برخورد با سوداگران مرگ، 771 قاچاقچی را دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ها 13 دستگاه خودروی حامل مواد مخدر توقیف شد، اضافه نمود: همچنین مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان و شهرستان های تابعه در مردادماه امسال یک تن و 117 کیلو و 244 گرم انواع مواد مخدر، سه قبضه سلاح شکاری به همراه 83 عدد فشنگ مربوطه، 10 هزار و 955 انواع قرص، 39 دستگاه ترازوی توزیع مواد و 101 عدد وافور کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی، اعلام کرد: نیروی انتظامی مقتدرانه با توزیع کنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند، مقابله خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 673

به "دستگیری بیش از 770 قاچاقچی مواد مخدر در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری بیش از 770 قاچاقچی مواد مخدر در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید