دست فرهاد مجیدی باز است، استقلال باید لیگ را با قدرت آغاز کند

به گزارش بازی ناتمام، ایوب اصغرخانی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: آغاز دوباره لیگ برتر اتفاق خوبی است و امیدوارم تمهیدات بهداشتی لازم برای این موضوع اندیشیده شده باشد تا خدایی ناکرده با آغاز دوباره مسابقات اتفاق بدی نیفتد که بعدا باعث پشیمانی گردد.

دست فرهاد مجیدی باز است، استقلال باید لیگ را با قدرت آغاز کند

وی اضافه نمود: آبی پوشان امتیازات زیادی از صدر جدول فاصله دارند اما این به منزله اتمام کار و نا امید شدن از قهرمانی نیست. 9 هفته از لیگ باقی مانده و در این فاصله هر اتفاقی می تواند بیفتد.

پیشکسوت استقلال توضیح داد: شاگردان مجیدی اگر می خواهند شانس خود را برای قهرمانی از دست ندهند باید لیگ را کوبنده آغاز نمایند و چند پیروزی متوالی به دست آورند. از دست دادن امتیاز در بازیهای اول می تواند به منزله نا امیدی کامل از کسب عنوان قهرمانی باشد. دست مجیدی هم باز است و او ابزار لازم را برای آغاز طوفانی در مسابقات دارد. مجیدی بازیکنان خوب و زیادی را در اختیار دارد که با استفاده مناسب از آنها می تواند به خواسته خود در مسابقات برسد.

اصغرخانی خاطرنشان ساخت: حالا که اهالی فوتبال به این چالش عظیم کشیده شده اند و قرار است در اوج دوران کرونا به میدان بروند و این باعث نگرانی خود و خانواده شان می گردد، برگزار نمایندگان مسابقات هم باید همه کوشش خود را برای حفظ سلامتی آنها انجام دهند. فوتبال یک رشته درگیر شونده است و تماس بدنی بازیکنان داخل زمین اجتناب ناپذیر است. لذا بازیکن باید بابت سلامتی خود اطمینان داشته باشد تا از نظر روانی آمادگی کامل داشته و قادر به ارائه توانایی هایشان درون زمین باشد.

مربی پیشین تیم های پایه استقلال در مورد غیبت احتمالی چند بازیکن این تیم در دیدارهای ابتدایی گفت: همانطور که در بالا گفتم در این تیم بازیکنان خوبی حضور دارند که می توانند جای خالی غایبان را پر نمایند و فرهاد مجیدی نباید از این نظر مسئله ای احساس کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 544

به "دست فرهاد مجیدی باز است، استقلال باید لیگ را با قدرت آغاز کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست فرهاد مجیدی باز است، استقلال باید لیگ را با قدرت آغاز کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید