دهلی نو: 5 غیر نظامی مفقود شده هندی در اختیار چین هستند

به گزارش بازی ناتمام، مسئولین هندی اعلام کردند 5 شهروند مفقود شده این کشور در اختیار مسئولین چینی هستند و رایزنی برای بازگشت آنها ادامه دارد.

دهلی نو: 5 غیر نظامی مفقود شده هندی در اختیار چین هستند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از هندوستان تایمز، مسئولین دولت دهلی نو اعلام کردند: 5 شهروند مفقود شده هندی در اختیار مسئولین کشور چین قرار دارند.

گزارش ها حاکی است این افراد از هفته گذشته مفقود شده بودند و به دلیل نزدیک بودن محل زندگی آنها به مرز چین و هند حدس هایی از دستگیری آنها توسط مسئولین چینی وجود داشت.

دهلی نو تائید کرد این افراد به عنوان راهنمای محلی نیروهای نظامی هند فعالیت می کردند و به خصوص در ارتفاعات به ارتش هند یاری می کردند.

طبق اعلام مسئولین دولت هند چین تائید نموده که این افراد در اختیار نظامیان چینی قرار دارند و رایزنی های برای آزادی آنها ادامه دارد.

تائید خبر بازداشت این اتباع هندی در حالی انجام می گردد که طی 24 ساعت اخیر هند و چین بار دیگر تنش نظامی شدیدی را تجربه نموده و به سوی هم شلیک نموده اند.

هند کوشش می نماید با غیر نظامی معرفی نموده اتباع خود جهت آزادی آنها را تسهیل کند ولی هنوز مسئولین دولت چین غیر نظامی بودن این افراد را تائید ننموده اند.

از سوی دیگر محل دستگیری این افراد نیز معین نیست و همین رایزنی های برای آزادی آنان را سخت تر نموده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 636

به "دهلی نو: 5 غیر نظامی مفقود شده هندی در اختیار چین هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهلی نو: 5 غیر نظامی مفقود شده هندی در اختیار چین هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید