رایزنی ظریف با دبیرکل سازمان ملل و وزرای خارجه ایتالیا، کویت و ترکیه درباره سوریه

به گزارش بازی ناتمام، وزیر خارجه ایران در ادامه رایزنی ها و تبادل نظرهای خود با مقامات ارشد سیاسی و بین المللی دنیا، جداگانه با دبیرکل سازمان ملل متحد و وزیران امور خارجه ایتالیا، کویت و ترکیه در مورد مسائل منطقه ای و آخرین تحولات سوریه تلفنی تبادل نظر کرد.

رایزنی ظریف با دبیرکل سازمان ملل و وزرای خارجه ایتالیا، کویت و ترکیه درباره سوریه

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با سفر ارزان به ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرنگاران، دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیشب در ادامه رایزنی ها و گفتگوهای خود با مقامات ارشد سیاسی و بین المللی دنیا، جداگانه با دبیرکل سازمان ملل متحد و وزیران امور خارجه ایتالیا، کویت و ترکیه در مورد مسائل منطقه ای و آخرین تحولات سوریه تلفنی گفتگو کرد.

در این تماس ها بر لزوم تشکیل کمیته حقیقت یاب بین المللی پیرامون حمله شیمیایی به خان شیخون تاکید شد.

پیش از این نیز محمد جواد ظریف، در تماس های تلفنی جداگانه با چند تن از همتایان خارجی خود از جمله فدریکا موگرینی نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی، سرگئی لاورف وزیر امور خارجه روسیه و نیز وزیران امور خارجه عمان، سوریه و الجزایر، در مورد مسایل منطقه ای و آخرین تحولات بحران سوریه گفتگو و گفتگو نموده بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 167

به "رایزنی ظریف با دبیرکل سازمان ملل و وزرای خارجه ایتالیا، کویت و ترکیه درباره سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی ظریف با دبیرکل سازمان ملل و وزرای خارجه ایتالیا، کویت و ترکیه درباره سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید