رضاوند: امیدوارم در کنار استراماچونی به هدفمان برسیم

به گزارش بازی ناتمام، هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: استراماچونی مربی بزرگی است و برای تیم زحمت کشیده و امیدوارم در کنار او به هدفمان برسیم.

رضاوند: امیدوارم در کنار استراماچونی به هدفمان برسیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، آرش رضاوند پس از پیروزی پرگل مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: بعد از جریان هایی که برای تیم پیش آمد توانستیم خودمان را پیدا کنیم و به شرایط اصلی مان برگردیم. خداراشکر امروز توانستم اولین گلم را برای استقلال به ثمر رساندم.

وی در مورد صحبت های امروز استراماچونی که گفته مشکل حل نشده است، گفت: در جریان این موضوع نیستم.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که استراماچونی برای بازیکنان پیامی فرستاده است، بیان کرد: چیز خاصی که نبوده، آن طور که ما شنیدیم قرار بوده که برگردد. خیلی چیزی نمی دانیم و این درست نیست. باید تمرکز لازم را داشته باشیم تا به زمین مسابقه برویم. یک روز می گویند می آید و یک روز هم می گویند نمی آید. امیدوارم هرچه سریعتر تکلیف تیم معین گردد، ما هدفی داریم و امیدوارم در کنار استراماچونی به هدفمان برسیم.

رضاوند در پاسخ به این سوال که با این اتفاقاتی که افتاده موافق بازگشت استراماچونی هستید؟ گفت: او مربی ما بوده و مربی بزرگی هم است و برای تیم زحمت زیادی کشیده است. هر اتفاقی که می افتد امیدوارم به صلاح تیم باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 113

به "رضاوند: امیدوارم در کنار استراماچونی به هدفمان برسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضاوند: امیدوارم در کنار استراماچونی به هدفمان برسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید