زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی تغییر کرد

به گزارش بازی ناتمام، خبرنگاران : مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور از اعلام با تاخیر نتایج هشتمین آزمون استخدامی اطلاع داد.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی تغییر کرد

به گزارش به نقل از ایسنا، اکبر روشن ضمیر در این باره تشریح کرد: با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور و لزوم انطباق کلیه افراد اعلامی در مرحله آنالیز مدارک، مصاحبه و مرحله نهایی که منجر به استخدام افراد می شود، همکاران در استانداریها از روز یکشنبه مورخ 23- 3- 1400 با کوشش مستمر در حال انطباق دقیق اسامی ، اعتبارسنجی و آنالیز صحت اطلاعات مندرج در پرونده ، سایت و کارنامه دریافتی از افراد هستند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ روشن ضمیر توصیح داد: از آنجایی که این مرحله از فرآیند، منجر به معرفی به گزینش و طی مراحل استخدامی خواهد شد، باید با دقت مضاعف صورت پذیرد و با توجه به سهمیه متفاوت استانها در هشتمین آزمون استخدامی، زمان دریافت تاییدیه کتبی آنها و جمع بندی و ارسال آن به سازمان اداری و استخدامی و در نهایت دریافت پاسخ سازمان و ابلاغ مجدد به استانها متفاوت خواهد بود.

وی ادامه داد: به منظور اعلام نتایج به صورت هماهنگ و همزمان می بایست تا دریافت آخرین تاییدیه استانها، منتظر اعلام نتایج بمانیم .

مدیرکل توسعه منابع انسانی اضافه نمود: کلیه هماهنگی ها به منظور اجرای آموزشهای توجیهی بدو خدمت و هماهنگی برای جانمایی و اشتغال نیروهای نو با استانها اجرا شده و با توجه به سیاستهای نیروی انسانی هرگونه جابجایی کارکنان نوالاستخدام ممنوع است.

وی تاکید نمود: از آنجایی که هدف از استخدام، تامین و ترمیم و تکمیل نیروی انسانی در بخشداریها و فرمانداریهای سراسر کشور بوده، لذا جابجایی افراد موجب خالی ماندن پست واحدها و قطعا عدم انجام ماموریتهای محوله می شود.

روشن ضمیر در انتها توضیح داد: با کوشش همکاران و پیگیری های مستمر و اعلام سازمان اداری و استخدامی، انتظار داریم تا انتها هفته جاری نتایج در سایت استانداری ها درج و منتشر شود و افراد برای ادامه مراحل بر اساس برنامه زمانبندی، فراخوانده می شوند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1198

به "زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید