زمان و نحوه ثبت نام آزمون زبان دکتری پیغام نور تعیین شد

به گزارش بازی ناتمام، رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیغام نور گفت: آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیغام نور از 5 تا 15 شهریورماه سال 99 به صورت حضوری و الکترونیکی برگزار خواهد شد.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون زبان دکتری پیغام نور تعیین شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، بهنوش سلیم بهرامی رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیغام نور گفت: سی و دومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیغام نور در بازه 5 لغایت 15 شهریورماه سال 99 بنا به اعلام رسمی شرایط شیوع بیماری کرونا توسط ستاد ملی این بیماری، به صورت حضوری و الکترونیکی و یا به صورت برخط و غیرحضوری با نظارت ویژه مرکز آزمون، در مراکز اصفهان، تبریز، تهران جنوب، مشهد و شیراز برگزار می گردد.

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیغام نور توضیح داد: متقاضیان شرکت در این آزمون از 8 لغایت 31 مردادماه امسال فرصت دارند به صورت الکترونیکی و به وسیله پرتال دانشگاه پیغام نور - مرکز سنجش و آزمون azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home جهت ثبت نام اقدام نمایند.

سلیم بهرامی بابیان اینکه زمان دریافت کارت آزمون از اول لغایت 15 شهریورماه خواهد بود؛ توضیح داد: هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و به وسیله سایت پرداخت گردد و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و به وسیله شعب پرداخت ننمایند.

گفتنی است، متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا برطرف مسائل احتمالی می توانند با شماره تلفن 22458297-021 تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 633

به "زمان و نحوه ثبت نام آزمون زبان دکتری پیغام نور تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان و نحوه ثبت نام آزمون زبان دکتری پیغام نور تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید