سرعین بزرگترین لطمه را از شیوع کرونا دیده است، سرعین شهر بدون کرونا

به گزارش بازی ناتمام، خبرنگاران/اردبیل رئیس شورای شهر سرعین گفت: در بین همه شهرستان های استان اردبیل سرعین به دلیل صندلی گردشگری بیشترین و بالاترین میزان لطمه و خسارت مالی را دیده است.

سرعین بزرگترین لطمه را از شیوع کرونا دیده است، سرعین شهر بدون کرونا

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

اکبر مینایی امروز چهارم اردیبهشت در نشست با اعضای شورای اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: در دو ماه گذشته با تعطیلی مراکز اقامتی، جهانگردی و آبدرمانی ها شهرستان سرعین به تعطیلی یکپارچه کشیده شده است و تا به امروز هیچ واحد صنفی در این شهرستان فعالیت خود را از سر نگرفته اند.

رئیس شورای شهر سرعین با اشاره به ارائه تخفیف 25 درصدی به آرای مصوب کمیسیون ماده 100 در ایام دهه فجر سال گذشته توضیح داد: ارائه این تخفیفات و همچنین تاخیر در سررسید چک های ارائه شده به شهرداری تا سرانجام خرداد به تصویب شورای شهر سرعین رسیده است.

مینائی اضافه نمود: در ایام پساکرونا شهرداری با مسائل و چالش های زیادی روبرو خواهد بود و ما از هم اکنون به مسئولان استانی و کشوری پیشنهاداتی را ارائه کردیم تا بستر و زمینه حمایت از مجموعه شهرداری را فراهم نمایند.

وی گفت: با همکاری شورا و شهرداری در این ایام عملیات گندزدایی و همچنین ضدعفونی در مناطق مختلف شهر با دقت صورت گرفته و به هیچ وجه اجازه ورود جهانگرد و مسافر به سرعین داده نشده است.

رئیس شورای شهر سرعین ادامه داد: در سایه همین مراقبت ها این شهر تا به امروز شاهد مرگ ومیر ناشی از کرونا نبوده اما به صورت مشکوک 100 نفر علایم اولیه بیماری داشتند که بیشتر آنها مداوا شدند.

مینائی اعلام کرد: پیشنهاد می کنیم تا با همکاری دبیرخانه شورای استان برای اعضای شوراها اعم از شهری و روستایی دوره های آموزشی با حضور اساتید مجرب برگزار گردد و در کنار آن فعالیت دبیرخانه شورای استان را نیز تقویت کنیم.

وی با انتقاد از تعطیلی مجلس در دو ماه گذشته و تاخیر و تعلل در رسیدگی به مسائل اصناف مختلف به ویژه از بابت پرداخت مالیات اظهار کرد: تا به امروز یک جلسه با محوری برطرف مسائل مالیاتی اصناف و واحدهای تجاری برگزار نشده و هنوز معین نیست که امور مالیاتی چه راهکاری را برای بخگرددگی جرایم مالیاتی و یا دریافت مالیات بر ارزش اضافه نموده در ماه های رکود بازار در نظر گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 471

به "سرعین بزرگترین لطمه را از شیوع کرونا دیده است، سرعین شهر بدون کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعین بزرگترین لطمه را از شیوع کرونا دیده است، سرعین شهر بدون کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید