صادقی: چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس خیلی عجیب و غریب نیست، سایپا و پیکان تماشاگری ندارند

به گزارش بازی ناتمام، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت که سایپا و پیکان تماشاگران زیادی ندارند و تنها خانواده های شان به ورزشگاه می آیند.

صادقی: چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس خیلی عجیب و غریب نیست، سایپا و پیکان تماشاگری ندارند

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، گفت: می دانیم پیکان تیم خوبی است و مربی باتجربه ای دارد. بازی سختی داریم، اما تلاش می کنیم نتیجه لازم را کسب کرده و روند رو به رشدمان را حفظ کنیم. در شروع لیگ شرایط خوبی داشتیم که در ادامه چند بازی نتوانستیم نتایج لازم را بگیریم، اما دو هفته اخیر مقابل دو تیم بزرگ نتایج خوبی گرفتیم.

وی در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال ایران شرح داد: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم. به شخصه به تیم ملی امیدوارم، چون بازیکنان خوبی داریم. درست است که بازی قبلی را واگذار کردیم، اما امیدوارم برابر عراق نتیجه خوبی بگیریم. نمی دانم بازی با عراق کجا برگزار می شود، اما ابراز امیدواری می کنیم که تیم ملی برنده بازی باشد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه تیمش برای دیدار فردا محروم و مصدومی ندارد، در خصوص انتقادها به وضعیت چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس گفت: زمین آنقدرها عجیب و غریب نیست. هفته گذشته و روز قبل از بازی با شهر خودرو، بازی لیگ یک در این ورزشگاه برگزار شده بود. باشگاه سایپا با فدراسیون فوتبال تعامل کرده و زمین خودمان (پاس قوامین) را در اختیار تیم جوانان قرار داده ایم. زمین بازی مقابل شهر خودرو در هفته گذشته جزو استثناها بود که کیفیت خوبی نداشت. زمین خوب، توپ با کیفیت و تصویربرداری خوب به جذابیت بازی کمک می کند. وقتی بازی با 16 دوربین تصویربرداری می شود، بیننده ها لذت می برند. اینها چیزهایی است که کمتر به آن پرداخته می شود.

صادقی در خصوص اینکه تیم های پیکان و سایپا تماشاگری برای بازی فردا نخواهند داشت، شرح داد: پیکان و سایپا تیم هایی هستند که زیاد تماشاگر ندارند و بیشتر خانواده های خودمان به ورزشگاه می آیند.

وی در خصوص اینکه تیمش در دیدارهای گذشته 14 گل دریافت کرده و چه راهکاری برای این موضوع دارد، گفت: ما تیم جوانی هستیم و در خیلی از بخش ها کار می کنیم تا نقاط ضعف مان را برطرف کنیم. وظیفه اصلی من این است که بازیکنان جوان را باتجربه کنیم. با همکاران مان خیلی کار می کنیم و به شخصه به تیم مان امیدوارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 30

به "صادقی: چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس خیلی عجیب و غریب نیست، سایپا و پیکان تماشاگری ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس خیلی عجیب و غریب نیست، سایپا و پیکان تماشاگری ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید