عراق مرز شلمچه را به روی مسافران ایرانی بست

به گزارش بازی ناتمام، معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر از بسته شدن مرز شلمچه اطلاع داد و گفت: مرز شلمچه از سوی دولت عراق بر روی مسافران و زائران عتبات عالیات بسته شد.

عراق مرز شلمچه را به روی مسافران ایرانی بست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمد حیدری اظهار کرد: مرز تجاری شلمچه باز است و هیچ گونه مسئله ای برای انجام فعالیت های تجاری در این گذرگاه مرزی وجود ندارد اما تردد اتباع عراقی و زائران عتبات عالیات از مرز شلمچه تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است.

وی اظهار کرد: بسته شدن مرز شلمچه با تصمیم دولت مرکزی عراق اجرا شده است و این موضوع ربطی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی ندارد.

حیدری تامین امنیت انتخابات را یکی از اقدامات مهم شهرستان خرمشهر عنوان نمود و گفت:با توجه به مرزی بودن شهرستان خرمشهر ضریب امنیت شهرستان خرمشهر افزایش داده شد و تمهیدات لازم برای پیشگیری از هر گونه تحرک که امنیت مردم را تهدید کند صورت گرفته است.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان خرمشهر همزمان با سراسر کشور شروع شده است.

مرز بین المللی شلمچه در 15 کیلومتری غرب خرمشهر و 20 کیلومتری بصره عراق قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 179

به "عراق مرز شلمچه را به روی مسافران ایرانی بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق مرز شلمچه را به روی مسافران ایرانی بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید