فارس من، درخواست گروهی از دانشجویان برای لغو هرگونه امتحان خاتمه ترم، بعضی دانشجویان به آموزش دسترسی نداشته اند

به گزارش بازی ناتمام، بعضی کاربران فارس خواسته اند که همه امتحانات حضوری و غیرحضوری در مقطع کارشناسی در تمامی دانشگاه ها لغو گردد، زیرا بعضی دانشجوها امکان حضور در کلاس مجازی را نداشتند. خبرنگار شرایط دانشجوهایی که به آموزش دسترسی نداشتند را پیگیری نموده است.

فارس من، درخواست گروهی از دانشجویان برای لغو هرگونه امتحان خاتمه ترم، بعضی دانشجویان به آموزش دسترسی نداشته اند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، بعضی کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس من خواسته اند

امتحانات ترم جاری در مقطع کارشناسی تمامی دانشگاه ها لغو گردد و به هیچ روشی نه مجازی و نه فیزیکی امتحانی برگزار نگردد.

آنان برای این درخواست دلایلی را مطرح نموده اند؛ از جمله این دلایل این طور اعلام شده که بسیاری از دانشجویان امکان حضور در کلاس مجازی را نداشتند و ندارند.

پیگیری خبرنگار از شرایط دانشجویانی که به آموزش دسترسی نداشته اند

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به این گلایه بعضی دانشجویان که به هیچ روشی امکان دسترسی به آموزش در شرایط کرونا را نداشته اند، پاسخ داد.

خاکی صدیق در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، گفت: درصدی از دانشجویان بوده اند که به هیچ روشی دسترسی به آموزش الکترونیک نداشته اند و این موضوع را قبول داریم.

خاکی صدیق اضافه نمود: برای دانشجویی که به هیچ روش نتوانسته اند در این مدت از آموزش مجازی استفاده نمایند، امکان حذف درس یا ترم بنا بر درخواست دانشجو وجود دارد؛ منطقی است که دانشجویی که دسترسی به آموزش نداشته، نمی تواند ترم را به سرانجام برساند.

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری توضیح داد: علاوه بر امکان حذف ترم، برای یاری به دانشجویانی که دسترسی به آموزش مجازی نداشته اند، شرایط دیگری هم فراهم شده و تاکید شده که دانشگاه ها براساس امکانات خود می توانند با ابزارهای دیگر و از هر راهی که برای آنها مقدور است، ارتباط آموزشی با دانشجو را حفظ نمایند.

وی گفت: اگر دانشگاه و دانشجو این امکان را هم برای تداوم آموزش نداشتند، اختیار برای حذف ترم وجود دارد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 530

به "فارس من، درخواست گروهی از دانشجویان برای لغو هرگونه امتحان خاتمه ترم، بعضی دانشجویان به آموزش دسترسی نداشته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، درخواست گروهی از دانشجویان برای لغو هرگونه امتحان خاتمه ترم، بعضی دانشجویان به آموزش دسترسی نداشته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید