فراخوان فورد F-150 به دلیل نشت روغن ترمز؛ ریسک تصادف برای پرفروش ترین خودرو آمریکا

به گزارش بازی ناتمام، فورد اعلام نمود 292 هزار وانت فورد F-150 را به خاطر نشت احتمالی روغن موتور فراخوانی نموده است. فورد در بیانیه ای گفت در خودروهایی که این مشکل را دارند، روغن ترمز ممکن است از مدار چرخ جلوی سیلندر مستر ترمز به تقویت کننده ترمز نشت کند.

فراخوان فورد F-150 به دلیل نشت روغن ترمز؛ ریسک تصادف برای پرفروش ترین خودرو آمریکا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دبیرستان در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

این فراخوانی همچنین شامل 50 هزار وانت فورد F-150 دیگر در کانادا و مکزیک می گردد. فورد گفته در نتیجه این مشکل، هفت تصادف با سرعت کم انجام شده که دو مجروح به جای گذاشته اند.

اگر روغن ترمز نشت کند، ممکن است راننده صدای آرامی بشنود، یک هشدار مرکزی دریافت کند، یا اخطار ترمز را روی پنل ابزار ببیند. فورد گفته حتی اگر عملکرد ترمز در چرخ های جلو ضعیف باشد، چرخ های عقب توانایی ترمز خود را از دست نخواهند داد.

با این حال حتی حفظ قدرت ترمز چرخ های جلو این مشکل به طور کامل برطرف نخواهد شد و ممکن است منجر به افزایش مسافت توقف وانت شده و باعث وقوع تصادف گردد.

این فراخوانی شامل وانت های فورد F-150 مدل 2015 تا 2017 که از 1 اکتبر 2014 تا 1 آگوست 2016 در شهر دیربورن ایالت میشیگان، و مدل های 2014 تا 2017 است که از 1 سپتامبر 2014 تا 1 اوت 2016 در کانزاس سیتی ساخته شده اند.

نمایندگی های فورد در صورت احتیاج، سیلندر اصلی و احتمالا تقویت نماینده ترمز را جایگزین خواهند کرد. هنوز تاریخ شروعی برای این اجرای فراخوانی اعلام نشده، اما صاحبان وانت های فورد F-150 می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره ایمنی ترافیک بزرگراه مراجعه نمایند.

منبع: CarandDriver

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 591

به "فراخوان فورد F-150 به دلیل نشت روغن ترمز؛ ریسک تصادف برای پرفروش ترین خودرو آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان فورد F-150 به دلیل نشت روغن ترمز؛ ریسک تصادف برای پرفروش ترین خودرو آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید