فکری: استقلال و گل گهر دنبال فوتبال زیبا هستند، بازی برای هر 2 تیم سخت خواهد بود

به گزارش بازی ناتمام، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که تیمش همچون گل گهر سیرجان به دنبال فوتبال زیباست.

فکری: استقلال و گل گهر دنبال فوتبال زیبا هستند، بازی برای هر 2 تیم سخت خواهد بود

به گزارش خبرنگاران، محمود فکری درباره دیدار فردا (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال مقابل گل گهر سیرجان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، گفت: هر دو تیم دنبال فوتبال زیبا و کسب امتیاز بوده و با توجه به اینکه در جدول تقریباً نزدیک به هم هستند دنبال دریافت نتیجه خواهند بود. استقلال و گل گهر تیم هایی هستند که دنبال فوتبال زیبا هستند و بازی فردا قطعاً برای هر دو تیم سخت خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی در ادامه افزود: با توجه به شرایطی که داریم برای دریافت امتیاز آمده ایم. بار دیگر سه بازیکن مصدوم به نام های شیخ دیاباته، داریوش شجاعیان و محمد نادری را در اختیار نداریم، اما بازیکنان جایگزین خوبی داریم. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم و برنده بازی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به استقبال هواداران از حضور استقلال در سیرجان گفت: جا دارد از میهمان نوازی باشگاه گل گهر و همچنین هواداران استقلال که به فرودگاه و هتل آمده بودند، تشکر کنم. هر چند از هواداران می خواهیم با توجه به ویروس کرونا کمتر حضور داشته باشند و از دور حمایت کنند. هواداران بدانند در نبود آنها نیز با تمام وجود برای خوشحالی و سربلندی شان تلاش می کنیم.

فکری در سرانجام خاطر نشان کرد: جا دارد از اسپانسر باشگاه نیز تشکر کنم که پشتیبان خوبی برای ماست و با حمایت هایش به ما دلگرمی داده و شکل خوبی به تیم می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 903

به "فکری: استقلال و گل گهر دنبال فوتبال زیبا هستند، بازی برای هر 2 تیم سخت خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: استقلال و گل گهر دنبال فوتبال زیبا هستند، بازی برای هر 2 تیم سخت خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید