مذاکره کیش با قطر برای پذیرش مسافران جام جهانی

به گزارش بازی ناتمام، تهران (پانا) - دبیرکل از مذاکره با قطر برای پذیرش مسافران و تماشگران بازی های جام جهانی 2022 در جزیره کیش اطلاع داد.

مذاکره کیش با قطر برای پذیرش مسافران جام جهانی

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش ایسنا، محسن قریب در جلسه کمیسیون جهانگردی اتاق ایران که با حضور جمعی از فعالان مالی و انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان جزیره کیش برگزار گردید، گفت: در حال رایزنی با مسؤولان کشور قطر و افراد مرتبط با بازی های جام جهانی 2022 هستیم تا بتوانیم بخشی از مسافران و بازدیدکنندگان این رویداد را در جزیره کیش پذیرا باشیم و از ظرفیت بسیار مناسب این رویداد بین المللی بهترین بهره را ببریم.

او با انتقاد از دستورالعمل های خلق الساعه، اظهار کرد: دستورالعمل ها و بخشنامه های مختلفی که مرتباً تغییر می نماید کار را برای فعالیت و حضور سرمایه گذاران سخت نموده است.

بنابر گزارش روابط عمومی کمیسیون جهانگردی اتاق ایران، علی اکبر عبدالملکی ـ رییس کمیسیون جهانگردی اتاق ایران ـ در این نشست که رییس هیأت امنای انجمن سرمایه گذاران، رییس جامعه مراکز پذیرایی، رییس جامعه هتلداران، رییس جامعه بازاریان و بازرگانان و رییس سندیکای صاحبان صنایع کیش حضور داشتند، با اشاره به قابلیت های جزیره کیش در جذب جهانگرد، این جزیره را نمونه بسیار پیروزی برای الگو دریافت کل کشور دانست و اعلام کرد: امیدوارم دیگر شهرها و استان های کشور از تجربه پیروز جهانگردی کیش در رونق صنعت جهانگردی بهره ببرند.

او در ادامه به تشکیل فدراسیون جهانگردی اشاره نمود و اضافه کرد: به وسیله فعالیت این فدراسیون می توانیم توزیع عادلانه جهانگرد را در تمام نقاط جهانگردی کشور ببینیم و با تبادل تجربیات پیروز باعث پیشرفت و رونق در بعضی نقاط کم برخوردار کشور شویم.

در این نشست، پیشنهادهایی درباره ایجاد کمیته مناطق آزاد کشور در کمیسیون جهانگردی اتاق ایران و تاسیس شعبه ای از اتاق بازرگانی ایران در کیش مطرح شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 761

به "مذاکره کیش با قطر برای پذیرش مسافران جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره کیش با قطر برای پذیرش مسافران جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید