میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان از 800 داوطلب آزمون سراسری

به گزارش بازی ناتمام، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) از رقابت 800 نفری داوطلبان آزمون سراسری با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در این واحد دانشگاهی اطلاع داد.

میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان از 800 داوطلب آزمون سراسری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از اصفهان، محمد لطیفی در حاشیه برگزاری آزمون سراسری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) سال جاری نیز با حضور 800 داوطلب ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزشی عالی کشور، مجری برگزاری آزمون سراسری در روز پنج شنبه سی ام مرداد 1399 بود و سعی کردیم که با کوشش همه همکاران میزبانی پسندیده ای از داوطلبان این ماراتن سراسری داشته باشیم.

وی اعلام کرد: بر اساس تمهیدات و دستورالعمل های وزارت بهداشت و تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به وجود نگرانی خانواده ها از حضور فرزندانشان در این رویداد ملی و نیز جلوگیری از ازدحام در یک محل، ترتیبی داده شد تا در چینش جایگاه داوطلبان حاضر در این دانشگاه فاصله فیزیکی لازم هر داوطلب با داوطلب دیگر در سه حوزه برگزاری آزمون اعم از دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده علوم تربیتی و سالن ورزشی فردوسی، رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شده و با خیالی آسوده به رقابت بپردازند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان اضافه نمود: همه 800 شرکت کننده این دوره از آزمون در واحد اصفهان(خوراسگان)، مرد و متقاضی مجموعه رشته های علوم انسانی بوده که صبح پنج شنبه 30 مرداد در این آزمون حضور یافتند.

لطیفی بیان کرد: برای جلوگیری از تجمع، ورودی حوزه های امتحانی از ساعت 6:30 صبح به روی داوطلبان گشوده و به تمام عوامل اجرایی این آزمون دستورات لازم درباره نحوه برخورد و رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی ابلاغ شد و بر خلاف میل باطنی همه مسئولان دانشگاه و صرفا برای حفظ سلامت شرکت کنندگان و عوامل برگزاری آزمون، از حضور و ازدحام همراهان و خانواده متقاضیان در محل حوزه های برگزاری آزمون ممانعت شد.

4117/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 706

به "میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان از 800 داوطلب آزمون سراسری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان از 800 داوطلب آزمون سراسری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید