نظارت جدی بر بازار از اولویت های تیم مالی استان است

به گزارش بازی ناتمام، خبرنگاران/همدان استاندار همدان با تأکید بر اینکه شرایط کالاهای ضروری در این استان مناسب است، گفت: نظارت جدی بر بازار از اولویت های تیم مالی استان است.

نظارت جدی بر بازار از اولویت های تیم مالی استان است

سیدسعید شاهرخی شامگاه دوشنبه 18 فروردین در ستاد تنظیم بازار استان همدان، با اشاره به اینکه در تأمین اقلام ضروری در ماه مبارک رمضان که با افزایش تقاضا روبرو خواهند شد، مسئله ای نداریم، اظهارکرد: با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان نظارت بر بازار قوت بیشتری بگیرد.

وی با بیان اینکه در سال جهش فراوری باید میزان وابستگی به خارج از کشور را به حداقل برسانیم، توضیح داد: در هیچ شرایطی نباید فراوری و به ویژه فراوریاتی که احتیاجهای ضروری مردم را تأمین می نماید، متوقف گردد.

وی با تأکید براینکه ستاد تنظیم بازار احتیاج به جدیت، همکاری و هماهنگی سایر ارگانها دارد، یادآور شد: با توجه به تحریم ها و شیوع کروناویروس در تهیه اقلام ضروری مردم استان مسئله ای وجود ندارد.

استاندار همدان درباره فعالیت فروشگاه های اینترنتی نیز گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در زمینه گسترش فروشگاه های اینترنتی اقدامات خوبی انجام گرفته است و صدا وسیما باید در راستای فرهنگسازی و معرفی فروشگاه های اینترنتی فعالیت بیشتری داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 430

به "نظارت جدی بر بازار از اولویت های تیم مالی استان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت جدی بر بازار از اولویت های تیم مالی استان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید