کمک کرونایی صندوق بین المللی پول به تاجیکستان

به گزارش بازی ناتمام، پایگاه خبری پیام تاجیکستان امروز چهارشنبه گفت که صندوق بین المللی پول برای مبارزه با بیماری واگیردار کرونا یک کمک مالی اضطراری در اختیار این کشور قرار داد.

کمک کرونایی صندوق بین المللی پول به تاجیکستان

این رسانه اضافه نمود: صندوق بین المللی پول یک برنامه جدید کمک اضطراری به کشورهای کم درآمد از جمله تاجیکستان و افغانستان در آسیای مرکزی را قبول کرده تا این کشورها بتوانند مبلغ مورد نظر را صرف مقابله با پیامدهای همه گیری کرونا کنند.

براساس این گزارش، این نهاد بین المللی مالی علاوه بر کمک به این کشورها در بازگرداندن بدهی هایشان، کمک هایی را نیز برای رفع نیازهای پزشکی اختصاص داده است.

این رسانه تاجیکی گفت که قرار است حجم کمک های صندوق بین المللی پول به تاجیکستان افشا نشود.

این گزارش در خبری تکمیلی از این نهاد پولی و مالی بین المللی نوشت که در یک تحول جداگانه 26 کشور مختلف عضو این صندوق از آمریکا و دولت های غربی خواستند تحریم ها بانکی اجباری علیه آن ها را لغو کنند تا آنها در شرایط همه گیری کرونا بتوانند شرایط امنیت بهداشتی مردم را بهبود بخشند.

این گزارش از چین به عنوان کشوری در صدر این کشورها نام برد که در روز (5 اکتبر -14 مهر) موضوع رفع تحریم های مالی را در سطح کمیته های حقوق بشر مجمع عمومی سازمان ملل مطرح کرده بود.

کننده دائم چین در سازمان ملل تحریم های دولت های غربی علیه ایران، روسیه، سوریه و دیگر کشورهای جهان را ناقض قوانین سازمان ملل در زمینه تامین حقوق برای زندگی بهتر مردم کشورهایی خواند که مورد تحریم های چند جانبه آمریکا، اتحادیه اروپا و دیگر کشورهای غربی قرار گرفته اند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 739

به "کمک کرونایی صندوق بین المللی پول به تاجیکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک کرونایی صندوق بین المللی پول به تاجیکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید