کونسیسائو: طارمی گفت که با بازیکن حریف برخورد داشته است، بازیکنم را باور دارم

به گزارش بازی ناتمام، سرمربی پورتو گفت که مهاجم ایرانی تیمش پس از اخراج از زمین بازی مقابل پاکوش ده فریرا، معتقد بوده که بازیکن حریف با او برخورد داشته است.

کونسیسائو: طارمی گفت که با بازیکن حریف برخورد داشته است، بازیکنم را باور دارم

به گزارش خبرنگاران، شب گذشته (شنبه) و در جریان فزونی 2 بر یک پورتو مقابل پاکوش ده فریرا، مهدی طارمی با دریافت دو کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد که کارت زرد دوم او در دقیقه 90، به علت شبیه سازی برای خطای پنالتی داده شد.

سرجیو کونسیسائو درخصوص این اتفاق و غیبت مهاجم ایرانی تیمش در ملاقات بعدی پورتو توضیح داد: او به من گفت که بدون شک با بازیکن حریف برخورد داشت. من صحنه را ندیدم اما به بازیکنم باور دارم. ما طارمی را در ملاقات بعدی به همراه نخواهیم داشت و شرایط همین است. با این حال بازیکنان دیگری داریم و همه آنها تمام کوشش خود را خواهند کرد. با این نگرش، مسئله ای با غیبت طارمی نداریم.

وی درباره عملکرد شاگردانش مقابل پاکوش ده فریرا گفت: از عملکرد تیم در نیمه نخست راضی بودم. گاهی پیروز می شویم و بازی تیم راضی کننده نیست. تا سرانجام دست از حمله برنداشتیم و توپ و میدان هم در اختیار ما بود. فرصت های گلزنی زیادی ایجاد کردیم و نگرش رقابتی در تیم بالا بود. این شرایط باعث می گردد عملکرد تیم در صورت پیروز نشدن هم رضایت بخش باشد. بازیکنان بابت چیزی که به آن احتیاج داشتیم، درکی عالی داشتند.

پورتوی 20 امتیازی با یک بازی بیشتر و یک امتیاز کمتر از بنفیکا، در صندلی دوم جدول لیگ برتر پرتغال ایستاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1316

به "کونسیسائو: طارمی گفت که با بازیکن حریف برخورد داشته است، بازیکنم را باور دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونسیسائو: طارمی گفت که با بازیکن حریف برخورد داشته است، بازیکنم را باور دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید