گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مربی تیم ملی گلبال: امیدوارم نتیجه زحمات مان را بگیریم

به گزارش بازی ناتمام، مربی تیم ملی گلبال کشورمان گفت: تیم گلبال کشورمان در سومین دوره بازی های پاراآسیایی کار دشواری پیش رو دارد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مربی تیم ملی گلبال: امیدوارم نتیجه زحمات مان را بگیریم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با رزرو تور بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، محمد ابراهیم زاده مطلق، مربی تیم ملی گلبال مردان کشورمان پس از تساوی 5 - 5 تیمش مقابل ژاپن گفت: بازی سختی مقابل ژاپن که میزبان المپیک و پارالمپیک 2020 خواهد بود، داشتیم. ژاپنی ها خودشان را آماده حضور در آن بازی ها می نمایند، نه فقط در گلبال بلکه در دیگر رشته ها.

وی یادآور شد: در دوره قبل مقابل تیم ژاپن با نتیجه 3 بر یک عقب افتادیم، اما با کوشش بچه ها نتیجه را تغییر دادیم و در نهایت 4 بر 3 پیروز شدیم. در این دوره نیز با دو گل عقب افتادیم، ولی در فاصله پنج ثانیه مانده به انتها بازی کار را به تساوی کشاندیم.

مربی تیم ملی گلبال کشورمان عنوان نمود: در این دوره از بازی های پاراآسیایی کار سختی داریم. در گروه مقابل ما هم تیم های چین و کره جنوبی حضور دارند که تیم های قدرتمندی هستند. البته گروه ما سخت تر از گروه دوم مسابقات است. در کل امیدوارم نتیجه زحمات مان را در این دوره از بازی های پاراآسیایی بگیریم و نتایج خوبی کسب کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 154

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مربی تیم ملی گلبال: امیدوارم نتیجه زحمات مان را بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مربی تیم ملی گلبال: امیدوارم نتیجه زحمات مان را بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید