یونان لبنان اروپا نخواهد بود

به گزارش بازی ناتمام، وزیر مهاجرت یونان گفت: یونان از سوی سایر کشورهای اتحادیه اروپا ترک نخواهد شد و به واسطه پذیرش میلیون ها مهاجر به لبنان اروپا تبدیل نمی گردد.

یونان لبنان اروپا نخواهد بود

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، یانیس موزالاس وزیر مهاجرت یونان روز پنجشنبه در سخنانی در آستانه نشست مهمی در بروکسل، از اقدامات یکجانبه سایر کشورها که تاثیر منفی بر یونان داشته به شدت انتقاد کرد.

وی در جمع خبرنگاران تاکید نمود: تعداد زیادی از شرکت نمایندگان در این نشست حضور خواهند داشت تا درباره رسیدگی به بحران انسانی در یونان مذاکره نمایند. یونان اجازه اقدامات یکجانبه را نخواهد داد. یونان نیز می تواند اقدامات یکجانبه ای انجام دهد. یونان قبول نخواهد کرد که به لبنان اروپا تبدیل گردد.

4 میلیون پناهجو خاک سوریه را ترک نموده و برای دستیابی به یک زندگی امن به کشورهای همسایه سرازیر شده اند. بیش از یک میلیون نفر پناهجوها به لبنان رفته اند.

یونان مبدا ورودی مهم مهاجران خارجی در اتحادیه اروپا به شمار می رود. بیشتر مهاجران به وسیله دریای اژه وارد یونان می شوند.یونان از اقدامات سایر کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه بالکان برای مقابله با بحران مهاجرت به شدت انتقاد نموده است.

اتحادیه اروپا با بدترین بحران آوارگان پس از جنگ جهانی دوم روبرو شده است. این بحران موجب ایجاد تنش در روابط بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا شده است و پایبندی این کشورها به توافقنامه شنگن را به شدت زیر سئوال برده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 436

به "یونان لبنان اروپا نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونان لبنان اروپا نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید