2 پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان اهر به بهره برداری رسید

به گزارش بازی ناتمام، خبرنگاران/آذربایجان شرقی در مراسمی با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان شهرستان اهر، دو پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار بیش از 27 میلیارد ریال در شهرستان اهر به بهره برداری رسید.

2 پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان اهر به بهره برداری رسید

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین افتتاح و بازدید از پروژه های بهداشتی و درمانی اهر اظهار کرد: هنوز بحران بیماری کرونا ویروس در کشور به سرانجام نرسیده و ممکن است تا سرانجام سالجاری درگیر این بیماری باشیم، از این رو ضروری است در مورد کنترل و آموزش مردم کوشش گردد.

قاسم جان بابایی اظهار کرد: خوشبختانه با کوشش کادر درمانی و تیم پزشکی بیماری کرونا کنترل شده و امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بتوانیم از این بحران نیز به زودی عبور کنیم.

وی ضمن قدردانی از کادر درمانی شهرستان اهر در مورد مقابله با کرونا، گفت: مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام روش های مقابله با بیماری کرونا می توانند علاوه بر یاری به کادر درمان، زمینه کاهش و درمان این بیماری را افزایش دهند.

جان بابایی در ادامه اضافه کرد: امیدواریم با افتتاح دو پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان اهر و تکمیل پروژه های باقی مانده بهداشت و درمان این شهرستان، شاهد ارتقای بهداشت و سلامت مردم شهر و روستاهای این شهرستان باشیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر نیز در این آیین گفت: با حضور معاون درمان وزارت بهداشت در روستای رواسجان بخش مرکزی اهر، مرکز جامع خدمات سلامت روستایی شهدای رواسجان با اعتبار 12 میلیارد ریال در مساحت بیش از 500 متر مربع افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگاران، محمد میرزاپور همچنین اضافه کرد: مرکز سلامت جامعه نگر شهرستان اهر نیز با مساحتی حدود 600 متر مربع با اعتبار بیش از 15 میلیارد ریال آماده سازی و مورد بهره برداری نهاده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 577

به "2 پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان اهر به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان اهر به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید