53 درصد آمریکایی ها مدارک استیضاح ترامپ را متقاعدکننده می دانند

به گزارش بازی ناتمام، پایگاه خبری هیل با انتشار نتایج یک نظرسنجی اعلام نمود 53 درصد آمریکایی ها معتقدند شواهد استیضاح ترامپ قانع کننده است.

53 درصد آمریکایی ها مدارک استیضاح ترامپ را متقاعدکننده می دانند

به گزارش ، پایگاه خبری هیل وابسته به کنگره آمریکا، با انتشار نتایج یک نظرسنجی خاطرنشان کرد 53 درصد از آمریکایی ها شواهد و مدارک استیضاح ترامپ را قانع کننده می دانند.

طبق نظرسنجی جدیدی که از سوی پایگاه هیل و مؤسسه هریس ایکس اجرا شده، 53 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی بر این باورند که شواهد و مدارک محکمی برای استیضاح ترامپ وجود دارد؛ این در حالی است که تنها 47 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفته اند مجلس نمایندگان که در اختیار دموکراتهاست، مدارک مناسبی در این خصوص ارائه نکرده است.

به نوشته هیل، نتایج این نظرسنجی در دو حزب بسیار متفاوت بود؛ بطوری که 83 درصد از دموکرات ها تمایل بیشتری داشته اند که بگویند شواهد کافی یرای استیضاح ترامپ وجود دارد. این در حالی است که این رقم برای جمهوری خواستار تنها 23 درصد بوده است.

این نظرسنجی تنها یک روز پس از آن انجام شد که مجلس نمایندگان آمریکا که اکثریت آن را دموکرات ها تشکیل می دهند، به دو بند مفاد استیضاحی ترامپ در مورد تعامل او در قضیه اوکراین، رأی داد.

اعضای مجلس نمایندگان با 230 رأی موافق در برابر 197 رأی مخالف، بندی از استیضاح که ترامپ را متهم به سوء استفاده از قدرت می نماید، به تصویب رساندند؛ همچنانکه با 229 رأی موافق در برابر 198 رأی مخالف، بندی که ترامپ را به کارشکنی در برابر کار کنگره در جریان تحقیقات در پرونده اوکراین متهم می نماید، تصویب کردند.

این رأی گیری در حال به تصویب رسید که هیچ یک از اعضای جمهوری خواه مجلس نمایندگان به این دو مفاد طرح استیضاحی ترامپ رأی ندادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 128

به "53 درصد آمریکایی ها مدارک استیضاح ترامپ را متقاعدکننده می دانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "53 درصد آمریکایی ها مدارک استیضاح ترامپ را متقاعدکننده می دانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید