استقلال هنوز تیم نشده است، فکری در انتظار کامل شدن آبی پوشان

به گزارش بازی ناتمام، به گزارش خبرنگاران، آبی پوشان تهران در حالی در انتها هفته هفتم با 3 پیروزی، 3 مساوی و یک شکست 12 امتیازی شدند که سرمربی آنها تا به امروز این فرصت را نداشته که از همه داشته هایش به صورت همزمان استفاده کند. با توجه به فاصله ای که بین بازی های این تیم افتاده، فکری امیدوار است برای اولین بار در طول این فصل مقابل گل گهر تیم کاملش را در اختیار داشته باشد.

استقلال هنوز تیم نشده است، فکری در انتظار کامل شدن آبی پوشان

آبی پوشان فصل گذشته هم مصدومان زیادی داشتند و این موضوع مورد انتقاد قرار داشت و هرگز اصلی ترین دلیل پر مصدوم بودن این تیم واکاوی و معین نشد و ادامه این فرایند در فصل جاری و پر تعداد بودن مصدومان این تیم همچنان یک معضل است.

سیاوش یزدانی، شیخ دیاباته، وریا غفوری، عارف غلامی، سبحان خاقانی، داریوش شجاعیان و… از جمله استقلالی هایی بودند که در هفته های آغازین لیگ بیستم مصدومیت را تجربه کردند.

نخستین ملاقاتی که آبی پوشان طبق برنامه در پیش دارند، ملاقاتی مربوط به هفته نهم و تقابل آنها با گل گهر سیرجان، صدرنشین کنونی مسابقات است که می توان به دلیل حضور امیر قلعه نویی در راس کادر فنی این تیم، ملاقات فوق را یکی از حساس ترین ملاقاتهای این فصل آنها نیز دانست.

طبق برنامه شاگردان فکری 10 دی در این ملاقات حضور پیدا می نمایند و حدوداً یک هفته تا آغاز این بازی فرصت باقی است و سرمربی آبی پوشان امیدوار است در این ملاقات حساس بتواند برای اولین بار از همه داشته های تیمش استفاده نماید. اتفاقی که به نظر می رسد با توجه به فرایند درمانی آبی پوشان و زمان باقی مانده به این ملاقات ممکن باشد. منوط به اینکه در این یک هفته بازیکن جدیدی در تمرینات دچار آسیب دیدگی نشود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 897

به "استقلال هنوز تیم نشده است، فکری در انتظار کامل شدن آبی پوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال هنوز تیم نشده است، فکری در انتظار کامل شدن آبی پوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید