بارش 50 سانتی برف در محور اسالم ، خلخال، کوهین سفیدپوش شد

به گزارش بازی ناتمام، خبرنگاران/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال به 50 سانت و در محور پونل - خلخال به 40 سانت رسیده است، گفت: در گردنه حیران برف 15 سانت برف باریده و محور کوهین سفیدپوش شده است.

بارش 50 سانتی برف در محور اسالم ، خلخال، کوهین سفیدپوش شد

فریبرز مرادی در گفت وگو با خبرنگاران، از بارش شدید برف در اسالم - خلخال و پونل - خلخال خبر داد و گفت: ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال به 50 سانت و در محور پونل - خلخال به 40 سانت رسیده است.

وی با اشاره به بارش خفیف برف در محورهای سیاهکل - دیلمان، رودسر - لات محله، شفت - امامزاده ابراهیم - امامزاده اسحاق، فومن - ماسوله و بهارستان - آقچای، اضافه نمود: ارتفاع برف در محور رودسر - لات محله به 50 سانت و در محور سیاهکل - دیلمان به 20 سانت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از توقف بارش در محورهای بلوردکان - خصیب دشت - هالیدشت، ماسال - گیلوان، زیاز - شوک، شوک - ملکوت و حشمت آباد - قوشه لانه - کلیشم خبر داد و خاطرنشان کرد: ارتفاع برف در محور زیاز - شوک تا 30 سانت و در محور بلوردکان - خصیب دشت -هالیدشت تا 20 سانت گزارش شده است.

مرادی، با بیان اینکه در گردنه الماس بارش برف 50 سانتی داریم، شرح داد: در گردنه حیران برف 15 سانت برف باریده و محور کوهین سفیدپوش شده است.

وی با اشاره به بارش باران در سایر محورهای مواصلاتی گیلان، گفت: ترافیک در همه محورهای استان به غیر از پونل - خلخال در جریان است؛ البته رانندگان برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1473

به "بارش 50 سانتی برف در محور اسالم ، خلخال، کوهین سفیدپوش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش 50 سانتی برف در محور اسالم ، خلخال، کوهین سفیدپوش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید