تقدیر نوبخت از دست اندرکاران تدوین سند ملی آمایش سرزمین

به گزارش بازی ناتمام، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز دوشنبه 23 فرودین ماه با حضور در مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری از فعالیت های اجرا شده در این مرکز به خصوص مطالعات تدوین سند ملی آمایش سرزمین تقدیر و قدردانی کرد.

تقدیر نوبخت از دست اندرکاران تدوین سند ملی آمایش سرزمین

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور محمدباقر نوبخت در این جلسه، که با حضور مدیران، پژوهشگران و کارشناسان مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری برگزار گردید بر نقش مهم این مرکز به عنوان بازوی فکری سازمان برنامه و بودجه تأکید کرد.

وی تدوین سند ملی آمایش سرزمین را به عنوان یکی از مطالباتی که مدتها از سوی نهادها و عموم جامعه وجود داشته، معرفی کرد و انجام آن را به عنوان یکی از اتفاقات مهم و افتخارات مرکز برشمرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اضافه نمود: با تصویب این سند، سایر اقدامات به منظور اجرایی شدن مفاد آن باید به سرعت در دستور سازمان قرار گرفته تا اثرات توسعه ای خود را بر کشور بگذارد.

رئیس هیات امناء مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری در سرانجام ضمن تشکر مجدد از مجموعه همکاران مرکز گفت:امیدوارم همانند نقش موثری که در تهیه سند ملی آمایش داشتید، بتوانید در پیشبرد مجموعه مطالعات تدوین الگوی مطلوب توسعه ایرانی اسلامی نیز کوشش نمایید و آن سند نیز با مشارکت حداکثری صاحب نظران و کارشناسان کشور تدوین و عرضه گردد.

به گزارش ایرنا،مطالعات تدوین سند ملی آمایش سرزمین که توسط مرکز توسعه و آینده نگری طی حدود سه سال انجام شد و در اسفندماه سال 1399 به تصویب شورای عالی آمایش سرزمین رسید.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1103

به "تقدیر نوبخت از دست اندرکاران تدوین سند ملی آمایش سرزمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر نوبخت از دست اندرکاران تدوین سند ملی آمایش سرزمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید