تکاپوی سامسونگ برای دستیابی به سهم هواوی از بازار موبایل

به گزارش بازی ناتمام، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، شرکت سامسونگ احتمالا موبایل های پرچمدار گلکسی S را حدود یک ماه زودتر از موعد تعیین رونمایی کند. به گفته 3 منبع مطلع، دلیل این امر به دست آوردن سهم هواوی از بازار موبایل و حفظ رقابت با اپل است.

تکاپوی سامسونگ برای دستیابی به سهم هواوی از بازار موبایل

به همین دلیل سامسونگ مشغول تدارک مقدمات عرضه موبایل گلکسی S21 در اواخر ژانویه 2021 میلادی است. حال آنکه این شرکت سری پرچمدار S20 را در اوایل مارس امسال عرضه کرد.

پیش از بالادریافت تنش های تجاری میان چین و آمریکا و قرار دریافت هواوی در فهرست سیاه وزارت بازرگانی این کشور، شرکت چینی موقعیت سامسونگ به عنوان بزرگترین فراوری کننده موبایل دنیا را به چالش کشیده بود.

همچنین در سه ماهه دوم 2020 میلادی هواوی به جای سامسونگ بزرگترین فراوری کننده موبایل دنیا شد. اما به دلیل تحریم های آمریکا سامسونگ در سه ماهه سوم امسال میلادی دوباره بزرگترین فراوری کننده موبایل دنیا شد و صندلی خود را از هواوی پس گرفت.

البته سامسونگ علاوه بر هواوی با رقابت روزافزون با شرکت های چینی مانند شیائومی و اپو روبرو است. این شرکت ها نیز سعی دارند سهم هواوی از بازار موبایل را به دست بیاورند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 802

به "تکاپوی سامسونگ برای دستیابی به سهم هواوی از بازار موبایل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکاپوی سامسونگ برای دستیابی به سهم هواوی از بازار موبایل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید