تور کشتی کروز: مجذوب کننده ترین تفریحات در کشتی کروز

به گزارش بازی ناتمام، همان طور که می دانیم، سفر با تور کشتی کروز از دیرباز هواداران خود را داشته و افراد بسیاری برای سفر با کشتی های تفریحی مشتاق اند. یکی از دلایل محبوبیت سفر با کشتی کروز می تواند تفریحاتی باشد که در طی سفر برای گردشگران در نظر می گیرند. در این مقاله قصد داریم به مجذوب کننده ترین تفریحات در کشتی کروز اشاره کنیم.

تور کشتی کروز: مجذوب کننده ترین تفریحات در کشتی کروز

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کشتی کروز هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تورهای کشتی کروز به دور دنیا سفر کنید و بهترین تجربه جهانگردی را داشته باشید.

پیش از این ذکر کردیم که سفر با تور کشتی کروز از محبوبیت بالایی برخوردار است و یکی از دلایل آن را برگزاری مجذوب کننده ترین سرگرمیات در کشتی کروز بیان کردیم، حال آن که سفر با تور کشتی کروز خود مزایا و مشخصاتی دارد که آن را برای گردشگران تور کشتی کروز مجذوب کننده کرده است. به طور مثال یکی از خصایص سفر با کشتی کروز می توان به این مورد اشاره نمود که در تور کشتی کروز مقصد همان مبدا است و در طول سفری چند روزه در سطح دریا، شما به چند مقصد گردشگری سفر می کنید اما اقامتگاهتان همان کشتی سرگرمیی است.

تا این جا با ویژگی هایی از تور کشتی کروز آشنا شدیم که ماهیت اصلی تور کشتی کروز را توصیف می کرد، اما باید بدانید کشتی های سرگرمیی به همان شکل اولیه باقی نماند و مسئولین برای رفاه و سرگرمی گردشگران تور کشتی کروز، امکاناتی در کشتی ها تعبیه کردند که بیش از پیش مورد توجه گردشگران قرار گرفته و باعث رونق هر چه بیشتر سفر با کشتی سرگرمیی شد.

در ادامه قصد داریم به جالب ترین سرگرمیات در کشتی کروز اشاره کنیم.

در کشتی های سرگرمیی به مروز زمان امکانات رفاهی مانند انواع کابین های لوکس و مجهز، رستوران های شیک، سینما، تئاتر، کافه های مختلف و مجذوب کننده، استخر، سونا، جکوزی و باشگاه های تناسب اندام تعبیه شد. اما منظور از مجذوب کننده ترین سرگرمیات در کشتی کروز شاید چیز دیگری باشد، با خبرنگاران همراه باشید تا سرگرمیاتی را که باعث رونق تور کشتی کروز به شکل امروزی شده است، را توصیف کنیم.

پارک آبی روی عرشه

یکی از مهیج ترین سرگرمیات در کشتی کروز سرسره های آبی است که در پارک آبی کشتی کروز و بر روی عرشه آن تعبیه شده است. سرسره آبی در کشتی های سرگرمیی به شکل های مختلف سرسره چند طبقه و یا سرسره مارپیچ گردابی وجود دارد.

تئاتر آبی

یکی دیگر از سرگرمیات جالب در کشتی کروز دیدن نمایش سرگرم کننده شیرجه غواصان از ارتفاع 9 متری به داخل استخر است.

موج سواری

موج سواری روی کشتی یکی از عجیب ترین سرگرمیاتی است که شاید در طول عمر خود تجربه کنید. با این که روی آب های دریا و اقیانوس قرار دارید، می توانید روی خود کشتی سرگرمیی به سرگرمی موج سواری بپردازید.

تونل آبی

به ضرس قاطع یکی از پر هوادار ترین و هیجان انگیز ترین سرگرمیات در کشتی کروز تونل آبی 212 متری مارپیچی و شفافی است که ارتفاع تونل آن حدودا مقدار یک ساختمان سه طبقه است. در حال حاضر این تونل تنها در کشتی کروز دیزنی برگی وجود دارد.

زمین بازی گلف

از رایج ترین امکانات سرگرمیی که کشتی های سرگرمیی برای گردشگران تور کشتی کروز در نظر می گیرند، زمین گلف است. این بازی سرگرم کننده محدودیت سنی نداشته و می تواند سرگرمی مناسبی برای گردشگرانی باشد که به همراه خانواده به سفر با تور کشتی کروز رفته اند.

زیپ لاین

از دیگر سرگرمیاتی که شاید وجود آن در کشتی های سرگرمیی تعجبتان را بر انگیزد زیپ لاین است. پرواز در آسمان دریا و اقیانوس در ارتفاع حدود 30 متری از سطح کشتی سرگرمیی، یکی دیگر از هیجان انگیز ترین و مجذوب کننده ترین سرگرمیات در کشتی کروز است.

منبع: لحظه آخر
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1455

به "تور کشتی کروز: مجذوب کننده ترین تفریحات در کشتی کروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کشتی کروز: مجذوب کننده ترین تفریحات در کشتی کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید