حضور نوجوانان درلیگ برتر بلامانع است، تغییر زمان قرارداد ورزشکاران

به گزارش بازی ناتمام، به گزارش خبرنگاران، سرپرست سازمان لیگ فدراسیون تکواندو در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: با توجه به اتمام مهلت ثبت نام اولیه و مشخص شدن تیم های داوطلب حضور در لیگ های تکواندو، ما روز 5 آبان ماه را برای واریز 50 درصد مبلغ ورودیه در نظر گرفتیم که با درخواست تیم ها این تاریخ تا 15 آبان ماه تمدید شد.

حضور نوجوانان درلیگ برتر بلامانع است، تغییر زمان قرارداد ورزشکاران

وی در خصوص حضور همزمان ورزشکاران در دو لیگ افزود: از آن جایی که همواره پشتوانه سازی تیم های ملی جز سیاست های اصلی فدراسیون بوده است، یک ورزشکار نمی تواند همزمان در دو لیگ یک رده سنی مسابقه دهد اما با توجه به سیاست های قبلی فدراسیون، با هدف پشتوانه سازی و ارتقا سطح کیفی، هر تیم باید حداقل یک و حداکثر سه ورزشکار از رده سنی نوجوانان را در تیم جوانان و بزرگسالان خود استفاده نماید.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون تکواندو با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ به صورت متمرکز گفت: به منظور افزایش ایمنی ورزشکاران و امکان رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا تصمیم به برگزاری مسابقات به صورت متمرکز و همراه با قرنطینه ورزشکاران و تمام عوامل اجرایی گرفته شده که هماهنگی های نهایی در خصوص محل برگزاری مسابقات در دست اقدام است. بدیهی است با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا در این برهه زمانی گسترده تر شده است، برگزاری رقابت ها پس از بهتر شدن شرایط خواهد بود.

تمجید در انتها با اشاره به مدت زمان قرارداد تکواندوکاران افزود: بعداز جلسات هم اندیشی صورت گرفته، مدت زمان قرارداد ورزشکاران برای حضور در لیگ به صورت شناور، یک تا سه ساله تعیین شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 783

به "حضور نوجوانان درلیگ برتر بلامانع است، تغییر زمان قرارداد ورزشکاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور نوجوانان درلیگ برتر بلامانع است، تغییر زمان قرارداد ورزشکاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید