دو پارکینگ طبقاتی شمال تهران ساماندهی می شوند

به گزارش بازی ناتمام، خبرگزاری خبرنگاران- دو پارکینگ شهید همت و شهید باهنر با هدف ارتقاء سطح ایمنی و اجرای ضوابط آتش نشانی مورد ساماندهی و بهسازی قرار می گیرند.

دو پارکینگ طبقاتی شمال تهران ساماندهی می شوند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مجید افشاری معاون فنی و عمرانی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اضافه نمود: دو پارکینگ بزرگ شهید همت و باهنر که در نقاط پر تردد شمال تهران قرار دارند با اعلام سازمان آتش نشانی از نظر شرایط ایمنی مورد آنالیز نهاده شدند و برطرف نواقص، اخذ تاییدیه سازمان آتش نشانی و رعایت الزامات HSE در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه نهاده شد.

افشاری توضیح داد: طراحی پروژه با در نظر گرفتن نواقص اعلامی از سوی آتش نشانی در شرف انجام است که پس از تهیه طرح نهایی و تامین اعتبار عملیات اجرایی پروژه شروع خواهد شد.

معاون شهردار منطقه یک گفت: رعایت و ارتقاء ضوابط ایمنی و آتش نشانی از جمله پله های فرار، سیستم اعلام و اطفای حریق، روشنایی، تهویه مطبوع، خروج اضطراری، رعایت الزامات) HSE سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست) و ... از جمله اقدامات اجرایی در این دو پارکینگ بوده تا ضریب ایمنی آن ارتقاء یابد.

لازم به ذکر است دو پارکینگ شهید باهنر و شهید همت، متعلق به شهرداری منطقه یک است که با ظرفیت بیش از 700 خودرو در خیابان شهید باهنر و ضلع جنوب میدان تجریش با هدف فضاسازی مناسب برای پارک خودروها در شمال تهران احداث و در اختیار بخش خصوصی قرار داده شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1372

به "دو پارکینگ طبقاتی شمال تهران ساماندهی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو پارکینگ طبقاتی شمال تهران ساماندهی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید