شصت درصد مواد غذایی تولیدی در کانادا به هدر می رود

به گزارش بازی ناتمام، مطالعه ای که به تازگی منتشر شده نشان می دهد نزدیک به شصت درصد از مواد غذایی که سالانه در کانادا فراوری می گردد به هدر می رود. گزارشی که اخیرا در ژورنال برداشت دوم (Second Harvest) در تورنتو منشر شده نشان می دهد نزدیک به 35.4 میلیون تن مواد غذایی از کل 62.2 میلیون تن فراوری شده در یک سال در کانادا دور ریخته می گردد.

شصت درصد مواد غذایی تولیدی در کانادا به هدر می رود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتیپل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

این گزارش که با عنوان بحران قابل پیش گیری هدر رفت غذا منتشر شده نشان می دهد که می توان از هدر رفت سالانه سی و دو درصد یا نزدیک به 11.2 میلیون تن غذا جلوگیری کرد و آن را در اختیار خانواده ها و جوامع نیازمند در سراسر کانادا گذاشت.

  • نگاهی به ضایعات مواد غذایی در دنیا و تبعات آن

به نقل از وبسایت فرانتیر بیشترین درصد هدر رفت غذا در مرحله فراوری و بسته بندی روی می دهد که باعث می گردد 4.82 میلیون تن غذا هرگز وارد چرخه مصرف نگردد. این میزان سالانه برابر با حدودا 21 میلیارد دلار کانادا است.

از طرفی نزدیک به 2.38 میلیون تن غذا - معادل حدودا 10.37 میلیارد دلار کانادا - در چرخه مصرف (فروشگاه ها/هتل ها/رستوران ها/ موسسات) به هدر می رود.

بر اساس ارزش مصرفی مواد غذایی می توان گفت که ارزش هدر رفت قابل پیش گیری برابر با 49.5 میلیارد دلار کانادا است که معادل 51.8 درصد از میزانی است که کانادایی ها سالانه در فروشگاه های مواد غذایی خرج می نمایند.

این مطالعه همچنین نشان می دهد که هدر رفت قابل پیش گیری به میزانی است که برای مصرف پنج ماه تمام کانادایی ها کفایت می نماید.

همچنین بخوانید:

  • راه و رسم بازیافت در مونترال

ضایعات غذا کانادا مدیریت پسماند مواد غذایی هدر رفت مواد غذایی هدررفت غذا

منبع: مداد
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 692

به "شصت درصد مواد غذایی تولیدی در کانادا به هدر می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شصت درصد مواد غذایی تولیدی در کانادا به هدر می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید