شعبانی بهار: وظیفه مان پس از کسب سهمیه المپیک سنگین تر شده است

به گزارش بازی ناتمام، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: وظیفه ما سنگین تر شده و بلافاصله بعد از بازگشت به ایران باید برای حضوری پیروز در المپیک 2020 توکیو برنامه ریزی کنیم.

شعبانی بهار: وظیفه مان پس از کسب سهمیه المپیک سنگین تر شده است

به گزارش خبرنگاران، غلامرضا شعبانی بهار در انتها مسابقات تیراندازی با کمان کسب سهمیه المپیک در تایلند گفت: از پیروزیت کمانداران و کسب سهمیه المپیک بسیار خوشحالم هستم. میلاد وزیری یکی از المپین های ما است که سهمیه المپیک گرفت و باعث خوشحالی مردم ایران شد. از مربی وزیری تشکر می کنم و به خانواده این ورزشکار تبریک می گویم.

وی اضافه کرد: باید از حمایت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و اسپانسرهایی که باعث شدند تا برنامه های ما انجام گردد تشکر کنم. وظیفه ما سنگین تر شده و بلافاصله بعد از بازگشت به ایران باید برای حضوری پیروز در المپیک 2020 توکیو برنامه ریزی کنیم.

همچنین امین پیرعلی که در مسابقات ریکرو به مقام چهارم رسید، در مورد مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک گفت: کسب سهمیه المپیک 2020 توسط میلاد وزیری را به این ورزشکار و فدراسیون و همه ورزشکاران تبریک می گویم.

وی اضافه کرد: سطح مسابقات قهرمانی آسیا و توزیع سهمیه المپیک بالا بود و تیم های ویتنام، تاجیکستان و تایلند از جمله تیم هایی بودند که سطح رقابت ها را افزایش دادند.

کماندار کشورمان در انتها گفت: در مرحله حذفی به نفر اول رنکینگ خوردم، اما پیروز شدم او را شکست دهم و تا جمع 4 نفر انتهای بالا آمدم و خوشبختانه در نهایت میلاد وزیری سهمیه المپیک را به دست آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 66

به "شعبانی بهار: وظیفه مان پس از کسب سهمیه المپیک سنگین تر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبانی بهار: وظیفه مان پس از کسب سهمیه المپیک سنگین تر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید