صعود اولین المپیکی کاراته به فینال، حذف آسیابری و خاکسار

به گزارش بازی ناتمام، به گزارش خبرنگاران در ادامه این مسابقات که در سالزبورگ اتریش جریان دارد، بهمن عسگری که سهمیه المپیک را برای خود قطعی نموده، به فینال صعود کرد.

صعود اولین المپیکی کاراته به فینال، حذف آسیابری و خاکسار

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

عسگری در وزن 75- کیلوگرم پس از یک دور استراحت سوناری یاهیرو از استرالیا را یک بر صفر شکست داد و در ادامه با رأی داوران برابر توماس سور از فنلاند صاحب فزونی شد، وی در سومین مبارزه جو کلاوای از انگلستان را یک بر صفر از پیش رو برداشت.

وی در مبارزه نیمه نهایی آرمان الاتیمور از ترکیه را پس از تساوی 4 بر 4 با قانون امتیاز نخست (سنشو) شکست داد و به فینال رسید.

عسگری که در سال 2020 دو طلای شیلی و پاریس، برنز دبی را کسب نموده، یکشنبه در سومین فینال خود در سال 2 جدید میلای به مصاف هورنه از اکراین می رود.

در همین وزن علی اصغر آسیابری کار خود را با فزونی هشت بر صفر مقابل سام پلومپن از بلژیک شروع کرد، در ادامه رمیجیوس جویگیلاتیس از لیتوانی را چهار بر دو شکست داد و در سومین مبارزه پس از تساوی شیش بر شیش مقابل استانیسلاو هورنا با قانون سنشو بازنده از تاتامی خارج شد.

با صعود هورنه به ملاقات نهایی، آسیابری راهی گروه شانس مجدد شد. وی ابتدا لوزینیدیس از قبرس را 7 بر صفر شکست داد و در ادامه با همین نتیجه به لوئجی بوسا از ایتالیا باخت و بدون مدال تاتامی سالزبورگ را ترک کرد.

همچنین طراوت خاکسار در وزن 55- کیلوگرم دور نخست استراحت داشت و سپس کاترین کامبپل از کانادا را 6 بر یک شکست داد و در ادامه سیمانیکوا از اسلواکی را 2 بر یک از پیش رو برداشت . وی در مبارزه سوم برابر جانا میسر 0 از آلمان شکست خورد و به گروه شانس مجدد رفت. وی در این مرحله 7 بر صفر برابر یاسمین عطایا از مصر باخت و حذف شد

در مسابقات امروز سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم، فاطمه صادقی و نگین باقری در کاتای انفرادی از دور مسابقات حذف شدند

در ادامه این رقابتها فردا شنبه دهم اسفندماه در روز دوم مسابقات، رزیتا علیپور در وزن 61- کیلوگرم، حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب در وزن 84- کیلوگرم و سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم به روی تاتامی می فرایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 233

به "صعود اولین المپیکی کاراته به فینال، حذف آسیابری و خاکسار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود اولین المپیکی کاراته به فینال، حذف آسیابری و خاکسار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید